رئیس سازمان صمت استان اعلام کرد: افزایش۴۳ درصدی تشکیل پرونده های بازرسی در زنجان

در سال گذشته میزان پرونده های تشکیل شده در نتیجه بازرسی های صورت گرفته در استان زنجان از رشد ۴۳ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صمت زنجان، ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با اعلام خبر فوق افزود : به طور کلی ۵۴ هزار و ۷۰۲ مورد بازرسی در سال ۹۸ صورت گرفت که در مقایسه با سال ۹۷ ، ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد : در این مدت ۳ هزار و ۵۶۷ مورد پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

فغفوری یادآور شد : این در حالی است که تعداد پرونده های متشکله در سال ۹۷ ، ۲ هزار و ۴۹۲ مورد بوده است.

این مقام مسئول بیشترین تخلف صنفی صورت گرفته در استان را عدم درج قیمت و نصب نرخنامه عنوان کرد و افزود : عدم صدور صورتحساب ، گرانفروشی و کم فروشی به عنوان بیشترین تخلفات صورت گرفته در واحدهای صنفی استان می باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ارزش ریالی تخلفات گزارش شده را ۴۱۰ میلیارد ریال دانست.

وی در ادامه از وصول ۲ هزار و ۸۸۱ گزارش مردمی در سال ۹۸ خبر داد و اظهار داشت : میزان گزارشات رسیده در سال گذشته از رشد ۹ درصدی برخوردار بوده است.

فغفوری افزود : یک هزار و ۳۳۱ مورد از گزارشات به صورت تلفنی ، یک هزار و ۲۱۸ مورد به صورت حضوری ، ۲۴۱ مورد کتبی و ۹۱ مورد از شکایات به صورت اینترنتی واصل شده است. وی خاطر نشان ساخت: پس از پیگیری شکایات دریافتی ۹۹۶ مورد منجر به تشکیل پرونده گردید.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

از سوی میراث فرهنگی استان تشریح شد؛ برنامه های توسعه خوشه چاقوی زنجان در سال دوم اجرایی

د مه 4 , 2020
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: توسعه خوشه چاقو راهکاری کارآمد در ساماندهی مشاغل این حوزه است و توانمندی های صنعت گران استان زنجان را ارتقا می بخشد. به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی زنجان، امیرارجمند اعلام کرد: «روز سه شنبه […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس