حمایت شورای ملی زعفران از منصفانه شدن قیمت این محصول

رئیس شورای ملی زعفران ایران گفت: از اقداماتی که سبب شفافیت بازار، منصفانه شدن قیمت زعفران و جلوگیری از خام‌فروشی به منظور کمک به کشاورزان، صادرکنندگان و ارزآوری این محصول می‌شود قاطعانه حمایت می‌کنیم.

محسن احتشام با بیان اینکه خواسته دیرینه این شورا منصفانه کردن قیمت زعفران به نفع کشاورزان زحمتکش زعفران‌کار است، اظهار کرد: اگر سازمان تعاون روستایی این مهم را اجرایی کند اتفاق بسیار خوبی برای زعفران‌کاران و منافع ملی ما در ارزآوری و توسعه اقتصادی رقم خواهد خورد.

رئیس شورای ملی زعفران ایران بیان کرد: مدیریت بر فرآیند صادرات زعفران و صدور کارت اهلیت در کنار کارت بازرگانی و همچنین استراتژی‌هایی در طرح جهش تولید و صادرات زعفران توسط شورای ملی زعفران تبیین شده است. وی افزود: این طرح‌ها می‌تواند هم قیمت زعفران را به نفع کشاورزان زحمتکش زعفران‌کار منصفانه کند و هم اسباب برگشت ارز حاصل از صادرات این محصول را به چرخه اقتصادی فراهم کند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازارسازی جهانی با صنایع نساجی سنتی یا مدرن؟

س ژوئن 23 , 2020
رضا قاسمی‌یقین / پژوهشگر صنعت و بازرگانی فرآیند تشکیل و توسعه صنعت نسل ۴، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های دیجیتالی و مبتنی بر اینترنت، فرآیندهای تولیدی کاملا اتوماتیک را به‌وجود می‌آورد که در آنها ارتباط بین اشیای فیزیکی بدون مداخله اپراتورها فراهم می‌شود. صنعت نسل ۴ و تلفیق آن با رهنمودهای […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس