مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان خبر داد: مشارکت بانک مهر ایران در خرید تجهیزات پزشکی مرتبط با بیماری کووید-١٩

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان، گفت: این بانک در راستای برنامه های مسئولیت اجتماعی و عام المنفعه خود، برای نخستین بار در کشور با اختصاص بودجه ای بالغ بر ١٣٠ میلیارد ریال از محل وجه التزام(جریمه دیر کرد) و از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدام به خرید اقلام مورد نیاز در زمینه پیشگیری، درمان و کنترل بیماری کووید-١٩ در طرح شهید سلیمانی کرده است.

خانمحمدی، ادامه داد: در طرح مذکور در مجموع حدود ١۵.٠٠٠ قلم تجهیزات پزشکی شامل دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، دستگاه ضد عفونی کننده UV، دستگاه تب سنج لیزری و دستگاه پالس اکسی متر بین ١٢۶ مرکز منتخب و پایگاه سلامت در سراسر کشور توزیع می شود.
به گفته وی، در استان زنجان٢۶٠ قلم تجهیزات پزشکی شامل تعداد ۶٣ دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، تعداد ٢١ دستگاه ضد عفونی کننده UV، تعداد ٨٨ دستگاه تب سنج لیزری و تعداد ٨٨ دستگاه پالس اکسی متر بین مراکز منتخب و پایگاه سلامت در سراسر استان زنجان توزیع می شود.

خانمحمدی، با اعلام اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین و بزرگترین بانک تخصصی قرض الحسنه، به منظور جذب و تخصیص منابع قرض‌الحسنه فعالیت می کند، اظهار کرد: این بانک با برخورداری از ١٠ میلیون مشتری و پرداخت ٩ میلیون فقره وام قرض‌الحسنه تاکنون، با ۵٣٠ شعبه در کشور مشغول اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه است.

خانمحمدی، در خاتمه صحبت هایش اضافه کرد: از عموم اشخاص حقوقی و حقیقی خواهشمند است در خصوص معرفی ظرفیت ها و خدمات گسترده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای بهبود معیشت مردم و حمایت از ترویج فرهنگ قرض‌‌الحسنه، همکاری و اقدامات شایسته صورت پذیرد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ارج نهادن به زحمات کادر درمان بخش کرونایی بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان

س مه 25 , 2021
یکی از بیماران بستری شده در بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان پس از طی شدن دوره درمان خود این مطلب را جهت آگاهی مردم استان بخصوص شهر زنجان منتشر کرد. او در این نوشته بر لزوم شفاف سازی زحمات کادر درمان بیماران کرونایی این مرکز درمانی تاکید دارد. علی انصاری،در این باره […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس