بازار کساد موبایل فروشان

رئیس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه زنجان، با اشاره به تداوم بروز کرونا و تعطیلی مراکز خرید موبایل، گفت: سال قبل به دلیل شرایط بد کسب و کار ۳۰ واحد موبایل‌فروشی تعطیل شد.

فضائل رستمی‌راد، با اعلام این خبر با بیان اینکه ۲۴۰ واحد در حوزه فروش و تعمیر موبایل در زنجان فعال است، افزود: امسال نیز به دلیل محدودیت‌های به‌ وجود آمده، مشکلات این حوزه دوچندان شد که امیدواریم به زودی امکان ادامه فعالیت فراهم شود.

به گفته وی، بیشتر افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، در مغازه‌های استیجاری حضور دارند و انتظار این است که صاحبان این املاک به مستاجرهای‌شان مهلت و یا تخفیف در پرداخت اجاره‌بهاء بدهند و دولت نیز مسائل مربوط به مالیات و دارایی را بررسی کنند.

رئیس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه زنجان، از کاهش قیمت موبایل خبر داد و افزود: قیمت موبایل‌های میان‌رده ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش دارد که علت آن افزایش واردات، کاهش قیمت دلار و پیشی‌ گرفتن عرضه از تقاضا است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ادامه فعالیت رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام زنجان در هاله ای از ابهام

چ مه 5 , 2021
مدیر کل ورزش و جوانان استان، درباره جزییات نامه ارسالی به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور، گفت: به دلیل ضعف در عملکرد رئیس هیئت این رشته ورزشی در استان در نامه ای خواستار تجدیدنظر از سوی فدراسیون مربوطه شده ایم. علی خلیلی، در گفتگو با شهاب زنجان با بیان […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس