رئیس دادگستری کل استان در بازدید از «شرکت صنایع سیم و کابل نور زنجان» تاکید کرد: ورود جدی دستگاه قضا به پشتیبانی و مانع زدایی از مسیر تولید/سیم و کابل نور زنجان، جزوء واحدهای تولیدی خوش نام در تولید، صادرات و کیفیت است

رئیس دادگستری کل استان، با تاکید بر حرکت در مسیر شعار سال و لزوم حمایت جدی از واحدهای تولیدی استان، گفت: دستگاه قضایی استان به جد در مسیر پشتیبانی و مانع زدایی بخش تولید همچون سال گذشته ورود جدی پیدا کرده است.

شرکت سیم و کابل نور زنجان

حجه السلام صادقی نیارکی، در دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در محل شرکت صنایع سیم و کابل نور زنجان با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، در صحبت هایی شرکت صنایع سیم و کابل نور زنجان را جزوء واحدهای خوش نام در عرصه تولید، صادرات و کیفیت معرفی کرد و افزود: مدیر عامل این واحد صنعتی جزوء اشخاص کم زحمت و پرفایده در استان زنجان است که در بخش های مختلف صنعتی موفقیت های تاثیرگذاری برای استان داشته است.

وی، با تاکید بر بازدید دوره ای از واحدهای صنعتی موفق و خوش نام استان در کنار سایر واحدهای مشکل دار، اظهار کرد: این بازدیدها صرفا نباید محدود به بررسی موانع سد راه تولید واحدهای صنعتی دارای پرونده در سیستم قضایی باشد و تلاش بر این است که همسو با شعار سال ضمن بازدید، مشوق و پشتیبان تولیدکنندگان سایر واحدها نیز باشیم.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران؛ ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی معدن زنجان افتتاح شد

ش مه 1 , 2021
با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران و جمعی از مسئولان استانی ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان افتتاح شد. به گزارش شهاب زنجان،رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در حاشیه افتتاح این ساختمان با تاکید بر اینکه محدودیت ها و ضرب‌العجل هایی که در قانون و […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس