انتشار کتاب «توانمندی های تولیدی،صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان زنجان»

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به انتشار کتابی با محوریت بخش کشاورزی گفت: این کتاب با همکاری سازمان جهاد کشاورزی با هدف معرفی توانمندی های تولیدی و صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان زنجان منتشر شده است.

جلد کتاب

علی یگانه فرد با اشره به توزیع گسترده این کتاب افزود: این کتاب در بخش های مختلف کشاورزی استان از جمله زراعت، باغبانی، دام و طیور و غیره به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و تدوین شده است.

به گفته وی، ارسال نسخه های این کتاب به سفارتخانه های هدف تجارت با استان زنجان، اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و اتاق‌های بازرگانی مشترک نیز آغاز شده است.
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه بخش کشاورزی یکی از ظرفیت های مستعد استان زنجان در توسعه صادرات است، تصریح کرد: در همین راستا برنامه ها بر اساس نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان در جهت توسعه صادرات برنامه ریزی شده و در فاز عملیاتی است.
یگانه فرد اضافه کرد: دفتر تجاری اتاق در شهر دوشنبه تاجیکستان با همکاری اتاق بازرگانی مشترک ایران و تاجیکستان ذیل برنامه های نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان راه اندازی شده است.

یگانه فرد، با اشاره به پیگیری و عملیاتی کردن برنامه‌های سال جاری اتاق بازرگانی زنجان در حوزه های مختلف، اظهار کرد: این برنامه ها در بخش های مختلفی پیگیری شد که از آن جمله و از اصلی ترین برنامه ها می توان به نقشه ر اه تجارت خارجی استان اشاره کرد که مورد استقبال خوبی از سوی مسولان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه اقدامات و کارهای مربوط به تهیه و تدوین نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان از سال ۱۳۹۸ آغاز و پس از چندین ماه کار کارشناسی، تیرماه امسال در کارگروه توسعه صادرات از سوی استاندار زنجان تصویب شد، ابراز کرد: پس از تصویب این طرح در استان، نقشه راه وارد فاز اجرایی و عملیاتی شد .
وی با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات مختلف تولیدی استان زنجان نیازمند همکاری همه مدیران و دستگاه ها و نهادهای اجرایی است، تصریح کرد: یکی از موارد مهم تحقق برنامه نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان معرفی ظرفیت های تولیدی و صادراتی استان می باشد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تامین۸۵ درصد نیاز برق کشور از سوی شرکت ایران‌ترانسفو

ج ژانویه 15 , 2021
مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان، با اعلام اینکه ۸۵ درصد از نیاز صنعت برق کشور توسط ایران ترانسفو تامین می‌شود، گفت: محصولات این گروه صنعتی به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر می شود. به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی این شرکت، بهزاد ظهیری با اعلام […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس