تقدیر رئیس کل دادگستری استان از اقدامات زیست محیطی شرکت ملی سرب و روی ایران

رئیس دادگستری استان زنجان، اکسیژن رسانی به بیمارستان ها در شرایط کرونایی، اقدامات زیست محیطی انجام گرفته و رسیدن به رکوردهایی در تولید از سوی شرکت ملی سرب و روی ایران را قابل تقدیر اعلام کرد و گفت: دستگاه قضا حامی بخش تولید است، حتی اگر مالک شرکت فرد خارجی باشد.

به گزارش شهاب زنجان، حجت الاسلام صادقی نیارکی در بازدید از شرکت ملی سرب و روی با اشاره به اینکه کشور نیاز مبرم به تولید دارد، افزود: مهمترین تکیه گاه در شرایط جنگ تمام عیار علیه کشور اتکا به ظرفیت های داخلی و به اقتصاد مقاومتی است و تکلیف داریم که در این مسیر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه کشور نیازهای متفاوتی دارد و بخشی توسط تولید کنندگان داخل برطرف می شود، ابراز کرد: سهم شرکت ملی سرب و روی سهم قابل توجهی است که در بخش صادرات و ارزآوری نیاز به تقدیر دارد.

به گفته این مقام استانی، عملکرد خوب مدیران این مجموعه سبب یک جهش در فرآیند تولید شرکت شده است،به طوری که نرخ رشد تولید نسبت به دو سال گذشته بسیار مناسب بوده و به نوعی در عمل به نامگذاری سال سربلند بوده است.

رئیس دادگستری استان، توجه به مباحث زیست محیطی این شرکت را قابل قبول عنوان کرد و گفت: وظیفه داریم که از تولید حمایت کنیم اما تا جایی که به زیان انسان ها نباشد، چرا که آسیب به انسان ها خط قرمز نظام اسلامی است.

صادقی نیارکی به نگرانی های نسبت به فعالیت های شرکت های بخش سرب و روی اشاره کرد و افزود: نگرانی های درباره شرکت های سرب و روی جدی است، به طوری که ممکن است سبب آلودگی های هوا، آب و خاک شود و این در حالی است که نیازمند این صنعت نیز هستیم. وی درباره فعالیت های انجام گرفته شرکت ملی سرب و روی ایران در بخش محیط زیست تاکید کرد: با همت مسئولان این شرکت نگرانی سه سال قبل آحاد مردم در یافته های قاطع علمی زیست محیطی (یک میلیون تن فیلتر کیک دپو شده) برطرف شده است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی استان در گفتگو با«شهاب زنجان» تاکید کرد:تبیین سناریوهای ارزی/نتوانسته ایم قیمت ارز را در کشور مدیریت کنیم/شریان حیاتی اقتصاد تمامی کشور به جریانی به نام تولید متصل است

ش نوامبر 21 , 2020
اسداله قربان زاده – در روزهای اخیر شاهد ریزش قیمت ارز با تاثیر از انتخابات آمریکا بودیم. یکباره قیمت ارز در ایران ریزش کرد و در نتیجه آن برای رسیدن به ثبات ارزی باید منتظر روزهای آینده بود. اینکه بازار ارز کشور با هرگونه تحرک خارجی و یا داخلی سست […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس