رئیس اتاق اصناف زنجان تاکید کرد: پرداخت تسهیلات با کارمزد پایین برای اصناف

رئیس اتاق اصناف زنجان، با بیان اینکه تالارداران و آرایشگران مردانه بیشترین تعطیلی را در شرایط کرونایی داشتند، گفت: باید دولت تسهیلات با کارمزد پایین به اصناف پرداخت کند. 

سید محمود موسوی،به مشارکت خوب اصناف در تعطیلی  فعالیت خود در استان زنجان اشاره کرد و به بازار افزود: تمدید دوباره تعطیلی باعث نارضایتی در بین اصناف شده است. 

به گفته وی،اصناف از مسئولان دولتی انتظار دارند تا جلوی برگشت چک‌های اصناف را بگیرند چرا که در این وضعیت تعطیلی واحدهای صنفی به ویژه واحدهای استیجاری دچار خسارت های زیادی می شوند و  مشکلات بانکی زیادی هم دارند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان، گفت: موضوع مشکلات بانکی اصناف در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان مطرح شده و با بلا اثر بودن برگشتی چک ها بسیاری از مشکلات اصناف حل می شود. 

موسوی با بیان اینکه برخی از واحدهای صنفی و خدماتی یک سال است که در تعطیلی به سر می‎ برند،تاکید کرد: متاسفانه برخی از واحدها ورشکشت شدند و تعدادی هم تغییر شغل دادند. 

وی با بیان اینکه تالار داران و آرایشگران  مردانه از اصنافی هستند که بیشترین تعطیلی را داشتند،گفت: باید دولت تسهیلات با کارمزد پایین به اصناف پرداخت کند. 

رئیس اتاق اصناف استان زنجان،  با بیان اینکه بازار بزرگ تاریخی زنجان، پاساژها، مجتمع های تجاری و مجموعه های تجاری  و واحدهای صنفی سربسته همچنان تعطیل است،ابراز داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا گروه شغلی دو، سه و چهار تا اطلاع ثانوی در شهر زنجان حق فعالیت ندارند. 

موسوی یاد آورشد: تنها فروشگاه‌های مواد غذایی، زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها و سبزی فروشی‌ها، میادین میوه و تره‌بار، توزیع و فروش محصولات پروتئینی و مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی و نانوایی زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی حق فعالیت دارند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در 6 ماه نخست سال؛۳ پروژه مهم صنعتی در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

د آوریل 19 , 2021
رئیس سازمان صمت زنجان،با اعلام اینکه در 6 ماه نخست سالجاری سه پروژه مهم صنعتی در استان به بهره برداری می‌رسد،گفت: با راه اندازی این پروژه ها برای بیش از دو هزار و۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.  ناصر فغفوری، با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۸۶ نفر در سامانه بهین یاب […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس