مدیرعامل بیمه کوثر به منظور افزایش تعامل با بیمهگذاران و مشتریان شرکت و کاهش دغدغه آنها با ذینفعان زنجانی دیدار کرد.
![دیدار چهره به چهره مدیرعامل بیمه کوثر با ذینفعان زنجانی](https://static1.shomanews.com/thumbnail/VeyzxyNYmZ9W/BGmQaTBpfAxAauVSDARFxQNsC4gBAQPzcRzGw6jmw-VtifFcV1tStDZjaPCCOwB7s4ozQKcbCVmogOVBmfOx7Qk3HgW-lbmnwSiEBbYEBcS7shnK3SoCM0Hu_kSbxRS9UNVYfLfxz4g,/1.jpg)
به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در بازدید از سرپرستی زنجان ضمن خداقوت به همه کارکنان اظهار داشت: همه کارکنان باید از ظرفیت عظیم خود در راستای هرچه بهتر شدن بیمه کوثر استفاده کنند.
وی همچنین در این بازدید، با بیمهگذاران عمده استان نیز دیدار کرد و گفت: بیمه کوثر جزو بیمههای موفق کشور است و خوشبختانه هرساله رضایت مردم از این بیمه افزایش مییابد.
مدیرعامل بیمه کوثر گفت: به منظور افزایش، تسریع و تسهیل در ارایه خدمات درمانی به مشتریان، دستورهای لازم مبنی بر مذاکره و انعقاد قراردادهای جدید با مجموعههای بزرگ و معتبر درمانی در دستور کار قرار گرفته است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی در پایان با ذینفعان شرکت نیز دیدار و گفتوگو کرد و پیشنهاد داد: پس از پایان قراردادها از مشتریان شرکت بیمه کوثر نظرسنجی شود و نظر آنها مدنظر قرار گیرد.
26/ش