وزیر دفاع: با تقویت تولید فشار دشمن به فرصت تبدیل می شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه با توجه و تقویت تولید می‌توان فشار دشمن را تبدیل به فرصت کرد، گفت: باید این آسیب پذیری که دیگران می‌توانند ما را محدود و تحریم کنند، از بین برود و راهکار اصلی آن افزایش تولید، خودکفایی و روی پای خود ایستادن است.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از ایرنا، سرتیپ امیر حاتمی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان با بیان اینکه ما با شرایط خاصی در کشور مواجه هستیم، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به زعم خودشان با رویکرد فشار حداکثری تلاش می کنند کشور را با مشکل مواجه کنند و توقعشان این بود که حاصل آن را در نارضایتی مردم ببینند که در هر ۲ این هدف شکست خوردند.

وی ادامه داد: مدیران کشور با هدایت های رهبر معظم انقلاب ضرورت توجه به تولید را خوب متوجه شدند و تقویت تولید را پیاده سازی می کنند.

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: خیلی مهم است که با وجود این فشارها و کرونا و محدودیت های ناشی از آن، ما داریم حرفی را می زنیم که برای کسی ابتدا به ساکن قابل باور نیست و آن جهش تولید در این شرایط است.

وی افزود: مصادیق موجود در کشور در این زمینه نشان می دهد جهش تولید شدنی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه محرومیت ها و محدودیت ها، نیازها را به ما نشان می دهد و ما می توانیم در همه زمینه برای رفع نیازها اقدام کنیم، گفت: ما در حوزه دفاع این را خوب درک می کنیم، در دفاع مقدس که با محدودیت ها و نیازها مواجه شدیم تحت شدیدترین تحریم ها امروز همه نیازمندی هایمان را در این بخش تامین می کنیم.

امیرحاتمی خاطرنشان کرد: همه دعواهای این روزهای شورای امنیت حول تمدید تحریم تسلیحاتی ایران است، یعنی این موضوع به عنوان به یک هدف برجسته برای دشمن است، این تامین نیازها در بخش دفاع در بقیه بخش ها شدنی تر هم است.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ما خباثت و رویکرد دشمن را به خوبی متوجه شدند، افزود: مردم با هوشمندی صبر و تحمل کردند و انشاالله با سرعت از این وضعیت عبور خواهیم کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صادرات مکمل مهمی برای جهش تولید است، گفت: زنجان در همه زمینه های صنعت، کشاورزی و خدمات ظرفیت های صادراتی زیادی دارد و در این حوزه کارهای خوبی سال گذشته در این استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار صنعت و کشاورزی، موقعیت گذرگاهی زنجان می تواند به عنوان یک فرصت تلقی شود و با تکیه بر آن می توان در حوزه خدمات و زیرساخت های خدماتی جایگاه ویژه ای برای استان تعریف کرد.

امیر حاتمی با بیان اینکه همدلی و همراهی خوبی در استان زنجان بین مدیران و مسوولان وجود دارد، گفت: زنجان عملکرد خوبی در مقابله با کرونا داشته و در این زمینه هم در کارهای علمی و پژوهشی و هم در حوزه درمان با وجود محدود بودن زیرساخت های استان، خدمات خوبی به مردم ارائه شده است.

وی همچنین گفت: سازماندهی کمک های مومنانه در یوم العباس به عنوان جایگزین اجتماع عزاداران، کار نمادین خیلی باارزشی بود و انعکاس خوبی نیز در سطح کشور داشت.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پژوهشگر حوزه محیط زیست درباره تاثیر کرونا بر محیط زیست می گوید: نفس تازه زمین

ش سپتامبر 12 , 2020
اسداله قربان زاده –  با همه گیر شدن ویروس کرونا در جهان همگان در بهت و حیرت فرو رفتند که چگونه یک ویروس ناشناخته قادر است، تمامی جوانب انسان کنونی را زیر سلطه خود درآورد. این در شرایطی است که در قرن۲۱ علم پزشکی روز به روز روزنه هایی از […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس