شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد/روز جهانی غذا

شماره جدید شهاب زنجان با تیتر یک به مناسبت روز جهانی غذا منتشر شد. در این شماره مدیر عامل صنایع غذایی هومن نگاهی به ظرفیت های غذایی استان زنجان داشته است و ضمن پیشنهاد تبدیل زنجان به بندر خشک و نگاهی به حوزه کشاورزی استان دارد.

در این مصاحبه موضوع کار در حوزه غذایی در دوران کرونا، چالش های این بخش در دوران کرونا، مباحث مربوط به برند سازی محصولات کشاورزی آورده شده است.

صفحه بازار این شماره با تیتر« نجات بازار» گزارش میدانی شهاب زنجان از گرانی اقلام و کالاهای آورده شده است که این روزهای سخت اولویت مردم مواد غذایی است.

در صفحه حافظه نگاهی به تاریخچه صنعت آهنگری در زنجان شده است که طبق آمار در سال ۱۳۴۷ ، ۶۸ کارگر در این حرفه مشغول بودند و در سال ۱۳۸۴ به ۲۵ نفر کاهش یافته است. نگاهی به تاریخچه اولین شرکت ها در زنجان نیز در این صفحه چاپ شده است.

نگاهی جزییات برندگان جایزه نوبل اقتصاد در سال ۲۰۲۰ در صفحه بین الملل آمده است.

در صفحه دارو به مناسبت هفته پیشگیری از مسمومیت ها  و راهکارهای مقابله با آن ها مطلب صفحه است.  در این شماره مطالبی درباره سیلاب های شهری تهدید برای مناطق مسکونی متمرکز، تنورسازی در گلابر، روز جهانی نابینایان، صنعت غذایی ایران، انتشار دومین نشریه تاریخ زنجان و نیز راهکارهای سلامت روان چاپ شده است.
آدرس تلگرامی شهاب زنجان : @SHZANJAN

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیرعامل صنایع غذایی «هومن» در گفتگو با شهاب زنجان: بسته بندی در افزایش ارزش افزوده محصول نقش بسزایی دارد/ تبدیل زنجان به بندر خشک مورد توجه باشد

س اکتبر 27 , 2020
اسداله قربان زاده – بیست و چهارم مهر برابر با شانزدهم اکتبر، سالروز جهانی غذا نام گرفته است. این روز به افتخار تاسیس سازمان فائو در سال ۱۹۴۵ نامگذاری شده و در سراسر جهان گرامی داشته می‌شود. استفاده از تجربیات، نحوه تغذیه، انتقال فناوری از کشورهای توسعه یافته به کشورهای […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس