نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی: فیلتر اینستاگرام جزوء برنامه های مجلس نیست/درآمد نفت سرمایه کل مردم است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره برنامه مجلس برای فیلتر شبکه اجتماعی اینستاگرام گفت: فیلتر اینستاگرام به ما ربطی ندارد و یک اقدام اجرایی است و این موضوع جزو برنامه‌های مجلس نیست.

مصطفی طاهری

مصطفی طاهری در نشست خبری با رسانه ها درباره اختلاف نظر برای رد و یا پذیرش لایحه در کمیسیون تلفیق افزود: یک دیدگاه مبنی بر این بود که فرصت اصلاح و تغییر لایحه از مجلس گرفته شده و بودجه سه‌دوازدهم را بتوان تصویب کرد. بنده حتی در صحن مجلس از لایحه دفاع کردم تا اصلاحات اساسی ایجاد شود و اگر اصلاحات محقق نشود، در صحن مجلس لایحه رد خواهد شد.

وی با اشاره به ایرادات وارده بر لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس اظهار کرد: در یک دهه سال گذشته میانگین افزایش هزینه در کشور ۱۹ درصد بود، ولی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ نسبت به ۱۳۹۹شاهد رشد ۴۶ درصدی هستیم.

نماینده مجلش شورای اسلامی درباره هزینه های عمرانی دولت بیان کرد: هرچه هزینه عمرانی بیشتر باشد به معنی اسن است که دولت‌ها در حال ساخت و ساز و توسعه هستند، به طوری که میانگین ۱٠ ساله نسبت هزینه عمرانی به مصارف ۲۰ درصد بود که برای لایحه ۱۴۰۰ به ۱۲ درصد رسیده که سهم بخش عمرانی نسبتا کمتر است.

طاهری در پاسخ به پرسشی درباره برخورد نماینده مجلس با سرباز راهور در تهران گفت: هنوز گزارشی از پلیس راهور و سرباز توسط مجلس دریافت نشده و در هر صورت کار نماینده اشتباه بوده و حتی اگر سرباز مقصر باشد، کار نماینده درست نبود و وی باید با صبر پاسخ وی را می‌داد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به وجود ۳۲۰ هزار میلیارد تومان تراز عملیاتی در لایحه بودجه سال آینده افزود: دولت‌ها اغلب برای حل مشکل تراز عملیاتی، در وهله اول به فروش نفت و در مقاطع بعدی به فروش اموال مازاد و اوراق قرضه روی می‌آورند. اعتقاد دارم، درآمد نفت سرمایه کل ملت است و نفتی که می‌فروشند نباید فقط خرج ۴ میلیون کارمند شود.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ادای احترام کوهنوردان ابهر و خرمدره به مهرداد میناوند

ی ژانویه 31 , 2021
جمعی از کوهنوردان شهرهای ابهر و خرمدره جمعه این هفته  با صعود به قله قباد (کی‌قباد) یاد و خاطره مرحوم مهرداد میناوند را گرامی داشتند. به گزارش شهاب زنجان، گروه خانوادگی البرز به سرپرستی حمیدرضا کریمی و همنوردی ۲۲ نفر از کوهنوردان در صعود به قله ۲۶۲۰ متری قباد در […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس