ارج نهادن به زحمات کادر درمان بخش کرونایی بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان

یکی از بیماران بستری شده در بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان پس از طی شدن دوره درمان خود این مطلب را جهت آگاهی مردم استان بخصوص شهر زنجان منتشر کرد. او در این نوشته بر لزوم شفاف سازی زحمات کادر درمان بیماران کرونایی این مرکز درمانی تاکید دارد.

علی انصاری،در این باره نوشت: «قبل از بستری شدن در بیمارستان به جهت صحبت هایی که از برخی افراد در مورد مشکلات بستری شدن و‌ درمان در بیمارستان می شنیدم و اینکه خودم نیز در گذشته تجربه بستری شدن در بیمارستان را نداشتم، مراجعه به بیمارستان را برخلاف توصیه پزشک چند روزی به تاخیر انداختم. در نهایت به جهت تنگی نفس شدید مجبور به مراجعه و بستری در بیمارستان ولیعصر زنجان شدم. طی دوره درمان با دیدن وضعیت بسیار مطلوب رسیدگی به خودم و سایر بیماران در بخش عفونی و اطلاع از اینکه چه تعداد از بیماران با وضعیت بسیار سخت بیماری درمان می شوند، سوالی که برایم پیش آمد این بود که علت شایعات و تبلیغات منفی چیست؟».

«برای نمونه اخیرا کلیپی با صداگذاری به زبان ترکی منتشر شده و در آن موضوع این بود که بیماران را در بیمارستان ولیعصر می کشند!. به ذهنم آمد، این مطلب را بنویسم تا مردم اطلاع بیشتری از وضعیت و عملکرد بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان پیدا کنند».

در ادامه این نوشته می خوانیم: «در بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) تیم پزشکی با تجربه، متخصص، خوش برخورد و  دلسوز بخصوص دکتر مبین، دکتر جزءپناهی و دکتر کرمی در درمان بیماران کرونایی فعالیت می کنند که بهترین عملکرد را ارایه کرده اند که جای بسی تقدیر دارد.

 سایر کادر درمانی از جمله پرستاران نیز بسیار پرتلاش در این عملکرد بسیار خوب نقش آفرینی می کنند. بنده با ۷۰ درصد  درگیری ریه در این بیمارستان تحت نظر دکتر مبین، متخصص عفونی درمان شدم  و از درمان افرادی با شرایط بدتر نیز مطلع می باشم».

در خاتمه آمده است: «این مطلب را جهت اطلاع مردم زنجان و تشکر از کادر دلسوز درمان نوشته ام. امیدوارم ظرفیت ها و ‌توانمندی های شهرمان را بیشتر شناخته و ارزش داشته های خودمان را بیشتر بدانیم».

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس