رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد: راه اندازی اتاق فکر رسانه و سلامت/ هر نوع تجمعی خطرناک است

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، از راه اندازی اتاق فکر رسانه در حوزه سلامت با حضور اهالی رسانه خبر داد.

پرویز قزلباش با تاکید بر نقش مهم و اثرگذار رسانه ها در شرایط کنونی و دوران طرح مهم تحول سلامت بیان کرد: در بسیاری از موارد شاید پاسخگویی مناسب به خبرنگاران نداشته باشیم و این مهم به دلیل فرار از مسئوولیت نیست و علت این مهم فشردگی کارها و برنامه هاست که این مجال و فرصت را کمتر فراهم می کند.

به گفته وی، حوزه سلامت به جهت سلامت مردم و رسانه ها مهم است و این اهمیت مزیتی برای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه کمک هشت میلیارد تومانی به این دانشگاه متاثر از اطلاع رسانی خبرنگاران و حساسیت شهروندان به موضوع سلامت است، یادآوری کرد: قرار بود اتاق فکر رسانه سلامت را راه اندازی کنیم که در این خصوص جلسات متعددی تشکیل شد که بیماری کرونا موجب تعلل در تشکیل آن شد و این مهم به زودی محقق می شود.
وی درباره برگزاری جشنواره رسانه های استان با محوریت سلامت اظهار کرد: مقرر بود جشنواره ای برگزار شود و از همه افرادی که در حوزه سلامت در تلاش هستند، اعم از نشریات و رسانه های برتر و خبرنگاران این حوزه قدردانی شود که علت عدم برگزاری این مهم نیز شیوع کرونا بود که با تداوم این بیماری این جشنواره به صورت مجازی تا پایان سال برگزار خواهد شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان درباره مراسم های ماه محرم افزود: دستورالعمل برنامه های ماه محرم در برگزاری مراسم عزاداری شفاف است و هیچ دسته عزاداری حرکت نخواهد داشت و مراسم فقط در فضای باز خواهد بود.
قزلباش تاکید کرد: در بحث ماه محرم و مراسم ها نباید تعارف کنیم، چرا که موضوع سلامت شهروندان مطرح است و در حوزه بهداشت و درمان به مسایل سیاسی و فرهنگی کاری نداریم و هر نوع تجمعی هر چند کوچک، خطرناک است و به لحاظ پزشکی این افراد در معرض خطر ابتلا هستند.
در خاتمه این نشست خبری خبرنگاران سوالات خود را درباره سلامت بخصوص چالش جدی کرونا مطرح کردند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سومین افت تاریخی شاخص بازار سهام بورس تهران کی برمی­‌گردد؟

د آگوست 17 , 2020
سرمایه‌گذاران در روز یکشنبه شاهد یکی از سنگین‌ترین نوسان‌ها در بازارسهام بودند. در این روز سومین سقوط تاریخی شاخص کل بورس تهران، از نظر درصد افت به ثبت رسید. دیروز شاخص کل بورس با ۸۹ هزار و ۶۹۳ واحد نزول در محدوده یک میلیون و ۸۱۳ هزار واحد ایستاد. محاسبات […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس