در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ زنجان صاحب منطقه ویژه اقتصادی می شود

در جلسه امروز مجمع تشخصیص مصلحت نظام موضوع مصوبه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری – صنعتی و ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی که در مجلس دهم به تصویب رسیده بود، در نهایت برای تعیین نهایی شدن مورد بحث قرار گرفت.

محسن رضائی

به گزارش شهاب زنجان، محسن رضائی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام این خبر درباره جزییات آن گفت: در این جلسه ابتدا گزارش کمیسیون اقتصادی مجمع و روند بررسی‌های مصوب مورد نظر قرار گرفت و نقطه نظرات موافقان و مخالفان و دیدگاه‌های نمایندگان قوه مقننه و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تجاری به عنوان نماینده قوه مجریه مطرح شد.
به گفته وی، در این جلسه با رأی اعضاء، ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری – صنعتی مهران در استان ایلام، سیستان در استان سیستان و بلوچستان، بانه – مریوان در استان کردستان، بوشهر در استان بوشهر، قصر شیرین در استان کرمانشاه، اردبیل در استان اردبیل و اینچه برون در استان گلستان به تصویب رسید.
رضائی با اعلام اینکه اعضای مجمع با ایجاد ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی موافقت کردند، اضافه کرد: این مناطق شامل مناطق ویژه اقتصادی لار و فسا در استان فارس، ابرکوه و میبد در استان یزد، زنجان در استان زنجان، گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، سرو در استان آذربایجان غربی، خواف و قوچان در استان خراسان رضوی، خرم آباد در استان لرستان، تاکستان در استان قزوین، شاهین شهر در استان اصفهان و ساوجبلاغ در استان البرز است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان خبر داد: مشارکت بانک مهر ایران در خرید تجهیزات پزشکی مرتبط با بیماری کووید-١٩

س مه 25 , 2021
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان، گفت: این بانک در راستای برنامه های مسئولیت اجتماعی و عام المنفعه خود، برای نخستین بار در کشور با اختصاص بودجه ای بالغ بر ١٣٠ میلیارد ریال از محل وجه التزام(جریمه دیر کرد) و از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت، درمان […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس