مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان: با مصرف محصولات پاستوریزه لبنی،سلامتی خود را تضمین کنیم

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان، با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در فرآیند تولید محصولات پاستوریزه گفت: در روزهای اخیر خبر ابتلا به مسمومیت بوتولیسم در زنجان مطرح شد که بنده با اطمینان اعلام می کنم، با مصرف محصولات پاستوریزه لبنی ابتلا به این بیماری را از بین ببریم.

امیر کلامی فرد ضمن توصیه به شهروندان جهت استفاده از محصولات پاستو ریزه صنعتی، بیان کرد: فرهنگسازی مصرف شیر و فرآورده های لبنی به عنوان مسئولیت اجتماعی در جامعه به منظور ارتقاء سلامت آحاد مردم وظیفه همگانی است و در این راه شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان با هدف عمل به این مسئولیت اهتمام جدی دارد.

وی فرآیند محصولات لبنی را به دلیل وجود آزمایشگاه های کنترل کیفی بسیار مجهز و پیشرفته، یادآور شد و ادامه داد: در مسیر این آزمایش ها دقت، توجه جدی و سختگیرانه ای را دنبال می کنیم.

مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان با تاکید بر اینکه شرکت‌های تولید کننده محصولات لبنی به هیچ عنوان شیرهای فاقد استانداردهای آزمایشگاهی را در مسیر تولید استفاده نمی کنند، اضافه کرد: بخش بزرگ مواد اولیه این شرکت ها  از کارگاه های کوچک و محلی تولید لبنیات به اصطلاح سنتی تامین می شود.                                             

کلامی فرد در خاتمه صحبت هایش توصیه کرد: شهروندان و مشتریان محصولات این شرکت زنجانی دقت داشته باشند که لبنیات تهیه شده در شرایط غیراصولی، فاقد بهداشت و نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مدون، خطر شیوع بیماری بوتو لیسم را بر حضور ویروس کرونا بالا می برد. انتظار داریم، محصولات تهیه شده با روش های پاستوریزه و هموژنیزه را عموم مردم مورد در اولویت قرار دهند تا ضمن دوری از بیماری بوتولیسم، سلامتی و شادابی را برای خانواده ها به ارمغان بیاوریم.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد: راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در زنجان/۳۵۰ مدرسه به شبکه ملی اطلاعات متصل نیستند

چ سپتامبر 9 , 2020
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تکمیل ساختمان مرکز داده و مجتمع آی سی تی زنجان، خبر داد و گفت: بخشی از فضای آن به عنوان پارک اقتصاد دیجیتال برای استقرار استارتاپ‌ها اختصاص می‌یابد. محمدجواد آذری جهرمی در جلسه شورای اداری استان افزود: برای احداث این مرکز ۶۰ میلیارد تومان سرمایه […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس