دادستان عمومی و انقلاب زنجان تاکید کرد: فعالیت کمیته جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زنجان با تاکید بر فعالیت کمیته جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان زنجان ، گفت: بی شک فعالیت این کمیته در بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور نقش بسزایی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زنجان

به گزارش شهاب زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی در نشست اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان با بیان اینکه در هدف گذاری اقتصادی در بازارهای منطقه باید جدیتر مساله را رصد کرد، افزود: هدفگذای اقتصادی منطبق با برنامه در بازارهای مختلف قدم برداشت.

به گفته وی، اتاق بازرگانی زنجان به عنوان مهمترین تشکل فعال بخش خصوصی در ماه های اخیر رخدادهای بسیار خوبی را رقم زده و قدم های مطلوبی برداشته است.

دادستان زنجان با بیان اینکه اقدامات اقتصادی اتاق بازرگانی زنجان رو به رشد و مطلوب بوده است، اضافه کرد: با برنامه‌های مؤثر اقتصادی می‌توان در راستای امنیت گام برداشت و مسیر را برای توسعه مضاعف قراهم کرد.

کرمی با بیان اینکه در هدفگذاری‌های منطقه‌ای باید جدی حضور پیدا کنیم، تاکید کرد: بسیاری از کشورها روابط و جاذبه‌های خود را برای همکاری با ایران همچنان دارند و جالب اینکه فارغ از تحریم‌ها و مشکلات دیگر ارتباط خود را با ایران حفظ کردند.

این مقام قضایی زنجان در در صحبت هایش درباره راه اندازی کنسولگری در مرکز استان بیان کرد: راه اندازی کنسولگری‌ها به صورت افتخاری می‌تواند در توسعه اقتصادی بسیار مؤثر باشد و اتاق بازرگانی در زمینه تسهیلگری هر چه کار کند بازهم ظرفیت دارد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داستانک /آشپز جوان

چ ژانویه 20 , 2021
رقیه پرویزپور – در قابلمه سوپ را برداشتم و نفس عمیقی کشیدم ولی هیچ بویی حس نکردم. دلم هری ریخت. زیر چشمی به آقایی که اتیکت مدیر داخلی روی لباسش چسبانده بود نگاه کردم. جلوی سرش تاس بود و کمی از موهای کنار گوشش سفید شده بود. ماسک را تا […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس