تامین۸۵ درصد نیاز برق کشور از سوی شرکت ایران‌ترانسفو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان، با اعلام اینکه ۸۵ درصد از نیاز صنعت برق کشور توسط ایران ترانسفو تامین می‌شود، گفت: محصولات این گروه صنعتی به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر می شود.

ایران ترانسفو

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی این شرکت، بهزاد ظهیری با اعلام این خبر افزود: اردیبهشت امسال شرکت ایران ترانسفو جزو ۷ شرکت برتر و واحد نمونه تولیدی  بود که به صورت ویدیو کنفرانس مشمول لطف مقام معظم رهبری قرار گرفت.

به گفته وی،شهریور امسال در نمایشگاه ساخت داخل با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شرکت ایران‌ترانسفو از بزرگترین ترانسفورماتور قدرت ساخت داخل ( ۴۰۰ مگاوات آمپر سه‌فاز ) رونمایی کرد همچنین طراحی،ساخت و تست راکتور ۳۴۰ کیلووار سری خشک رزینی دیتیوند  موفق بود که این راکتور به عنوان جدیدترین تولید این شرکت برای اولین بار و بی‌نیازی کشور از واردات این نوع رآکتور بوده است.

این فعال بخش صنعت برق کشور، تولید انواع ترانسفورماتورهای سه‌فاز، قطعات عایقی، روغن ترانسفورماتور، قطعات مکانیکال و الکتریکال و تولید برخی دیگر از قطعات عمدتا  وارداتی ساخت ترانسفورماتور را از دیگر افتخارات مجموعه ایران‌ترانسفو در خودکفایی صنعت برق کشور دانست.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو با بیان اینکه اکنون در مجموعه هلدینگ این شرکت چند رشته‌ای با ۱۵ تابعه حدود ۵ هزار نفر مشغول به کار هستند، یادآور شد: گروه صنعتی ایران ترانسفو با توجه به رشد در تولید و فروش بیش از۴۵۰  نفر را به طور مستقیم واز طریق آزمون و مصاحبه جذب کرده است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد/مصائب صادرات تا اوضاع آشفته بورس

ی ژانویه 17 , 2021
در شماره جدید شهاب زنجان می‌خوانید:مصائب صادرات،اقتصاد را فدای سیاست نکنیم،ورود خرس ها به بورس، مختصری درباره حکایت قنات سرچشمه،خانوادگی تجارت کنید،گرفتگی‌صدا و پیشگیری از آن،برند امانتداری، ‏ صادرکنندگان نمونه ملی استان زنجان معرفی شدندبازدید «شهاب زنجان» از کارگاه مجسمه سازی استاد علی چراغیراهکار شما، دوام آوردن از ماالمان تخریب […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس