دادستان زنجان: دستگاه قضا برای تحقق جهش تولید از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند/نیک‌ریس، ظرفیت رقابت با شرکت‌های بزرگ در حوزه نساجی را دارد

دادستان مرکز استان زنجان گفت: تلاش برای رفع موانع تولید از اولویت‌های دستگاه قضایی استان در سال جهش تولید است و برای تحقق از تمام ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی استفاده خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام محسن کرمی در حاشیه بازدید از شرکت نیک‌ریس زنجان افزود: این واحد از شرکت‌های بزرگ حوزه نساجی کشور بوده و توانایی رقابت با سایر شرکت‌ها با ظرفیت اشتغال ۸۵۰ نفر از نیروهای بومی استان را دارد.

وی تاکید کرد: ارتقای کیفیت محصولات شرکت نیک‌ریس برای ادامه فعالیت و رقابت با شرکت‌های بزرگتر، ضروری است.

کرمی ضمن قدردانی از استقرار دستگاه‌های مدرن و به‌روز دنیا در این مجموعه، خاطرنشان کرد: معتقدیم تمام کارها با اتکا به خداوند متعال، مدیریت اصولی و بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن دنیا شدنی است و چیزی به عنوان بن‌بست در کارها نداریم و شرکت نیک‌ریس، نمونه عینی این مطلب است.

دادستان مرکز استان زنجان، ایجاد زیرساخت‌های اصولی برای توسعه صنعت نساجی این استان را ضروری خواند و گفت: شرکت نیک‌ریس زنجان، ظرفیت رقابت با شرکت‌های بزرگ در حوزه صنعت نساجی دنیا را دارد.

وی اظهار داشت: هدف از حضور در این واحد تولیدی بازدید از بخش‌های مختلف، بررسی مشکلات این شرکت است که به گفته مدیرعامل، با مشکل تامین ارز برای واردات مواد اولیه که ۹۵ درصد وارداتی است، مواجه هستند.

کرمی افزود: در این زمینه، پیگیری‌هایی از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دادستانی کل کشور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این کارخانه، زمینه صادرات محصولات و اشتغال ۴۰۰ نفر نیروی جدید برای طرح توسعه را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: در قسمتی از زمین خریداری شده برای شرکت، معارض‌های جدی برای این اراضی پیدا شده و اختلاف ایجاد شده که دادستانی، تلاش خود را برای پیگیری و حل این مشکلات به کار خواهد گرفت.

کرمی گفت: شرکت نیک‌ریس در حوزه نساجی، بِرَند بسیار خوب و ویژگی‌های ممتازی در کشور داشته و توانایی رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد.

وی افزود: بنابراین دستگاه قضایی، حمایت از  تولید و تلاش برای رفع موانع تولید این مجموعه را وظیفه خود می‌داند.

۲۶/ش

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در جلسه کمیسیون آی-تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی زنجان مطرح شد: دوران پساکرونا، فرصتی برای توسعه بخش آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان است

س ژوئن 2 , 2020
نخستین جلسه کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی زنجان با حضور اعضا در سالن جلسات شهید شهریاری برگزار شد. به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، در ابتدای این جلسه محسن حمیدی، رئیس کمیسیون آی تی […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس