شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد/ترس سهامداران

⭕شماره جدید شهاب زنجان با تیتر یک« ترس سهامداران» منتشر شد. در این گزارش به وضعیت بازار سرمایه در یک ماه گذشته اشاره شده و سهامداران و کارشناسان ذیربط نظرات خود را درباره بازار و ترس از آینده آن اعلام کرده اند.


⭕همچنین به مناسبت روز جهانی گردشگری با شعار جهانگردی و توسعه روستایی به نقش گردشگری روستاهای هدف اشاره شده و ظرفیت‌های گردشگری استان به اختصار معرفی شده است.
⭕دلایل مرگ ماهیان سد سهرین از زوایای مختلف تیتر یک صفحه زیست این شماره است. معرفی آب مجازی و نحوه محاسبه آن از دیگر مطالب این صفحه است.

⭕نگاهی به طرح توجیهی تولید نخ فرش از مطالب صفحه کار این شماره است. در این مطلب نویسنده به طور دقیق به معرفی این حرفه مختلف اشاره کرده است. درس هایی از ۲ میلیاردر برای کارآفرین شدن از دیگر مطالب جذاب این شماره است.

⭕ بررسی آماری صادرات استان در یک دهه گذشته مطلب صفحه تجارت این شماره است که در آن آمار و ارقام محصولات صادراتی به کشورهای هدف صادراتی نیز بررسی شده است.

⭕مطالب الزامات تدوین استراتژی توسعه صنعتی٫برندینگ در ورزش، نوشابه های انرژی زا ؛ بایدها و نباید ها و غیره چاپ شده است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

الزامات تدوین استراتژی توسعه صنعتی

چ سپتامبر 30 , 2020
*یلدا راهدار – توسعه صنعتی مفهومی پویا و برخوردار از مکانیزگی پیچیده است و دستیابی به آن مستلزم ایجاد تحولات گسترده در جامعه طی فرآیندی طولانی و اجماع و همگرایی عناصر مختلف تأثیرگذار است. گام نخست آن وجود دولت توسعه‌گرا است که ویژگی‌ها و توانمندی‌های لازم برای تحقق اهداف توسعه […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس