شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد

یکصدو شانزدهمین شماره شهاب زنجان با پرداختن به سفر دو روزه رئیس کل بیمه مرکزی به استان زنجان منتشر شد. این برای اولین بار در تاریخ صنعت بیمه کشور است که رئیس کل آن به استان زنجان سفر می کند. در این سفر چالش های بیمه استان و دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه بررسی شد.

ساز و کار راه اندازی کسب و کار تولید پودر گوجه فرنگی به شکل مفصل از مرحله خرید گوجه فرنگی تا مرحله بسته بندی مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گرفته است. محصولی که این روزها در بازار داخل و خارجی مشتریان پروپاقرصی دارد.
بخش دوم سفرنامه رهسپار دیار خمسه در صفحه سیاحت زیرچاپ رفته است و در آن بخش هایی از زیبایی های شهر سلطانیه هم آورده شده است.
در صفحه رویداد گزارش مربوط به فاجعه زیست محیطی در منطقه زنجانرود آورده شده است.
در صفحه نوا مصاحبه خواندنی با جاوید عباسی فلاح است که در آن این مدرس آواز ایرانی از دلایل رکود در آموزش آواز ایرانی و مکتب آواز قروین و سایر مباحث آواز سخن گفته است.
در صفحه هشت نیز مطالب اولین های زنجان،تاثیر کرونا بر استارتاپ علی بابا هم دیده می شود.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دادستان عمومی و انقلاب زنجان اعلام کرد: حمایت از واحدهای تولیدی/ردپای۱۱ متهم اصلی و ۲۰ نفر درگیر در پرونده شهرداری/توقف واگذاری هفت هکتار زمین با توجیه غیرقانونی به مبلغ۱۳۲ میلیارد تومان

ی ژوئن 21 , 2020
شهاب زنجان – دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه پیگیری دستگاه قضایی در بسیاری از موارد منجر به حل مشکل می‌شود، گفت: از واحدهای تولیدی و صنعتی و در مباحث اقتصادی، حمایت‌های لازم انجام شده و مشکلات در حد توان حل شده است. حجت‌الاسلام محسن کرمی در نشست […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس