شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد

❇️جدیدترین شماره شهاب زنجان با تیتر یک نفس تازه زمین منتشر شد. در این مصاحبه به اثر کرونا در بخش های مختلف محیط زیست اشاره شده که با تداوم دوران قرنطینه و کاهش سفرهای درون و برون شهری و نیز گرایش به خرید آنلاین در برخی مواقع شاهد کاهش آلودگی های زیست محیطی بوده ایم.

🌐نگاه اجمالی به تاریخچه اولین صنعت در زنجان از دیگر مطالب این شماره است. در این مطلب عبدالعزیز قائمی با اسناد و عکس های تاریخی به تاریخچه شکل گیری صنعت برق در زنجان نگاه انداخته و اشاره ای به ورود روشنایی به خانه ها در قدیم دارد.

🌐مصاحبه با تنها بانوی فعال خوش‌نویسی زنجان از دیگر مطالب این شماره است که در آن به جزئیات نحوه ورود به خوشنویسی روی لباس و ظروف انداخته است.

🌐« استرس را جدی بگیریم» و« وداع مرد صمیمی والیبال زنجان» از دیگر مطالب صفحه هشت این شماره است.

🌐در صفحه بین الملل این شماره، اقتصاد کشور کویت در ابعاد مختلف بخصوص صنعت نفت بررسی شده است. البته در این مطلب این کشور به لحاظ اقلیم و موقعیت بررسی شده است.

🌐نگاهی گذرا به برخی جلسات اتاق بازرگانی زنجان و تأثیر بورس بر کسب و کارها از دیگر مطالب این این شماره است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان: با مصرف محصولات پاستوریزه لبنی،سلامتی خود را تضمین کنیم

چ سپتامبر 9 , 2020
مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان، با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در فرآیند تولید محصولات پاستوریزه گفت: در روزهای اخیر خبر ابتلا به مسمومیت بوتولیسم در زنجان مطرح شد که بنده با اطمینان اعلام می کنم، با مصرف محصولات پاستوریزه لبنی ابتلا به این بیماری را از بین ببریم. […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس