حضور پررنگ انجمن سینمای جوانان زنجان در جشن تصویر سال

رئیس انجمن سینمای جوان استان با اعلام اینکه سه فیلمساز و دو عکاس زنجانی در جشن تصویر سال ۹۹ حضور دارند، گفت: لیدا فضلی با انیمیشن« این سو وآن سو»، بهزاد شاهین پور با فیلم داستانی«عابر» در بخش آزاد( از هنرجویان دوره  فیلمسازی۹۶) و الناز قنبری با فیلم  داستانی«ورطه» در بخش جوان این جشنواره حضور دارند.

به گزارش شهاب زنجان، لیلا بیگلی با اعلام این خبر افزود: در بخش عکس جوان نیز  آقای بهرام بیات در ۵ بخش ( نگاهی دیگر، خبری، ایران ما، موبایلی و مستند اجتماعی ) و آقای پویا بیات نیز در بخش آزاد این  جشنواره حضور دارند به گفته وی، پیش از این نیز جعفر صیادی با انیمیشن« بازتاب» در دوره سیزدهم  در بخش فیلم جوان و بهرام بیات در دوره هفدهم در بخش عکس جوان موفق به دریافت جوایزی از این جشنواره شده بودند. بیگلی با بیان اینکه انیمیشنی از  انجمن سینمای جوان زنجان در بین  ۱۱٨ اثر‌ منتخب بخش فیلم جشنواره «هنر زنده است»، حضور دارد، ادامه داد: جعفر صیادی با انیمیشن «دو راهی» به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  در این جشنواره حضور دارد و بنا به تشخیص هیئت داوران آثار گروه‌های مختلف شرکت کننده در این بخش رقابتی مورد ارزیابی هیأت داوران قرار می‌گیرد. رئیس انجمن سینمای جوان استان، اظهار کرد: در اولین دوره جشنواره «هنر زنده است» کمال تبریزی دبیر و مازیار رضاخانی، مدیر اجرایی بخش فیلم بوده‌اند و نیکی کریمی، رضامیرکریمی، شهرام مکری و پیمان معادی داوری آثار این بخش را برعهده‌ دارند.

آثار بخش فیلم نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» از ۱۰ تا ۲۰ اسفند ۹۹، برای فیلمسازان بخش فیلم کوتاه در سالن شماره ٨ باغ کتاب و به طور همزمان برای بخش داوری جمعی اهالی رسانه و منتقدان در سالن اصلی پردیس موسیقی و تئاتر باغ کتاب به روی پرده خواهد رفت.

انیمیشن کوتاه( دو راهی) زمان فیلم : یک دقیقه

نویسنده و کارگردان: جعفرصیادی

موسیقی: انتخابی

طراحی کاراکتر، فضا و انیمیت : مریم کرمی

مدل سازی و ریگ: زهرا لطفی

صدا پیشه : سیما ثبوتی

صداگذاری و تدوین : جعفر صیادی

سال تولید : ۱۳۹۹

تهیه کننده : وزارت فرهنگ و ارشاد استان زنجان _ انجمن سینمای جوانان زنجان

خلاصه داستان:  کاراکتر ویروس درحال مسافرت به یک دوراهی می رسد ، بین جاده مردم و جاده کادر درمان باید یکی را انتخاب کند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تبریک نوروزی بیمه آسیا

ی مارس 14 , 2021
به مناسبت سال جدید شرکت سهامی بیمه آسیا با ارائه طرحی زیبا به استقبال بهار رفته است:
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس