شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد/بازار خودرو تا اوضاع یک صنعت

شماره جدید شهاب زنجان با پرداختن به بازار خودرو در زنجان منتشر شد. در این گزارش به دلایل مختلف راکت ماندن بازار اشاره شده و اینکه این روزها این بازار با کاهش قیمت ارز با ریزش قیمت های انواع خودرو مواجه شده است.

در صفحه  بین‌الملل این شماره ترجمه مطلبی با عنوان «نظریه بازی در بازاریابی» منتشر شده است. در واقع تئوری بازی، مطالعه مدل های ریاضی تعامل استراتژیک بین تصمیم گیرندگان منطقی است.این برنامه در همه زمینه های علوم اجتماعی و همچنین در منطق علوم سیستم و علوم کامپیوتر کاربرد دارد.

در گزارشی با محوریت پروژه های بلاتکلیف در استان آخرین وضعیت برخی پروژه های استان اشاره شده است.

لطافت در آواز ایرانی مطلب یک صفحه کافه است که در آن به موضوع احساس و لذت بردن شنونده از دستگاه های  آوازهای ایرانی اشاره شده است.

صنعتی در دام کمبود خاک، بازاریابی  چریکی چیست؟، داستان کوتاه خسرو و شیرین، معرفی کتاب فیزیک برند، وضعیت انتقال پسماندهای روی و نگاهی به برنامه پایش با محوریت شرکت چرم مصنوعی زنجان دیگر مطالب این شماره است.

کانال تلگرامی نشریه : @shzanjan

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده: مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را از داخل منزل جدی بگیرند

چ نوامبر 11 , 2020
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را از داخل منزل جدی بگیرند. علی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم نادیده گرفته شود، تعداد افراد مبتلا بیش از این افزایش یابد […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس