«حمزه مقدم»، دومین شهید مدافع سلامت استان زنجان

حمزه مقدم، رئیس مرکز فوریت‌های خرم‌دره به دلیل ابتلا به کرونا و در راه خدمت به هموطنان خود بعد از یک هفته بیماری به شهادت رسید و دومین شهید مدافع سلامت استان لقب گرفت.

«حمزه مقدم» دومین شهید مدافع سلامت استان زنجان لقب گرفت/ پیام تسلیت رئیس اورژانس

خبر شهادت شهید مدافع سلامت حمزه مقدم، مسؤول فوریت‌های پزشکی شهرستان خر‌مدره که در هنگام خدمت به مردم، گرفتار ویروس منحوس شده بود خبری شد. 

براساس گفته مرادی مسؤول روابط عمومی اورژانس استان زنجان حمزه مقدم ۴۵ ساله، با مدرک کارشناسی پرستاری و ۲۰ سال سابقه خدمت در مرکز فوریت‌های پزشکی خرم‌دره از یک هفته پیش درگیر ویروس کرونا شده بود که امروز به شهادت رسید.

در این رابطه کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور پیام تسلیتی با این مضمون منتشر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم
قمصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

در کمال تأسف امروز در غم از دست دادن همکار پرتلاش ، فداکار و عزیزی نشسته‌ایم که در راه خدمت و کمک به هموطنان خود به ملکوت اعلی پیوست و نام نیک خود را در زمره شهدای سرافراز کاروان عشق و ایثار ثبت کرد.

شهادت همکار پرتلاش و گرانقدرمان، آقای حمزه مقدم بدون تردید واقعه دردناک، فقدانی جبران ناپذیر برای خانواده اورژانس و ضایعه‌ای عظیم در مجموعه حوزه سلامت کشور به شمار می‌رود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با قلبی سرشار از تاثر و اندوه، شهادت رئیس اورژانس خرمدره را به خانواده داغدار آن عزیز و خانواده بزرگ اورژانس ، تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

دکتر پیرحسین کولیوند
رئیس سازمان اورژانس کشور

شایان ذکر است، نخستین شهید مدافع سلامت استان اسدالله شیخ جابری از کارکنان بیمارستان آیت‌الله موسوی بود که در فروردین‌ماه جان خود را از دست داد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حبس کالای وارداتی و اقتصاد شکننده

ش اکتبر 31 , 2020
*فریال مستوفی – بنا بر اظهارات مقامات گمرک کالاهایی که در بنادر رسوب می‌شوند با کالاهایی که در گمرک رسوب می‌شوند، متفاوت هستند. کالاهای رسوب شده در گمرک کالاهایی هستند که پس از اظهار به گمرک بنا به دلایلی امکان ترخیص نداشته و در آن دپو شده‌اند، ولی کالاهایی که در […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس