گلایه از آموزش و پرورش استان

زینب نوروزی نامی آشنا در ورزش استان زنجان است و در سال های اخیر همیشه در سکوهای قهرمانی ایستاده است.

زینب نوروزی

کرونا امسال در رشته روئینگ کار را برای او سخت کرد تا اینکه در آخرین روزهای سال با برگزاری رقابت های قهرمانی کشور عطشش برای قهرمان شدن بیشتر شد. نوروزی می گوید: امسال ۹ ماه تمرین نداشتیم و شرایط به گونه ای بود که مسابقات آسیایی هم برگزار نشد.

همین دوری از تمرینات برای یک ملی پوش بسیار دشوار است. او با بیان اینکه رقابت های کسب سهمیه المپیک هنوز برگزار نشده است، ادامه می دهد: در رقابت های قهرمانی کشور با وجود آسیب دیدگی عنوان سوم بخش روئینگ کشوری را کسب کردم.

به گفته این ملی پوش، در رقابت های لیگ کشوری که دو ماه قبل نیز برگزار شد، در مسافت های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر عنوان دوم کشوری را کسب کردم.

نوروزی با بیان اینکه انتظار داشتم آموزش و پروش با من همکاری کند، می افزاید: متاسفانه به دلیل حضور در رقابت های مختلف و ماندن چند واحد درسی نتوانسته ام با مدرک دیپلم فارغ التحصیل شوم، اگر همکاری بود اکنون در قامت یک ملی پوش در رقابت های دانشجویان جهان می توانستم شرکت کنم. این بهترین فرصت برای من به عنوان یک ملی پوش در دوران اوج قهرمانی است.        

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهمترین رویدادهای ورزش استان در سال 99

ش آوریل 3 , 2021
رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان، میزبانی مسابقات لیگ دسته برتر بدمینتون بانوان آقایان در طول سال، میزبانی مربیگری کشوری استعدادیابی کوهنوردی و  میزبانی نشست تخصصی رویای هیات‌های بسکتبال منطقه در زنجان را جزوء رویدادهای مهم ورزش استان اعلام کرد و گفت: تجهیز خانه های روستایی ۵۶ […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس