با هدف ارتقاء سلامت عمومی مردم؛لیگ تندرستی استان زنجان برگزار می شود

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان زنجان با اشاره به برگزاری لیگ تندرستی در استان، گفت: لیگ تندرستی با هدف ارتقای سلامت عموم مردم و افزایش نشاط و شادابی در بین مردم از چهارم بهمن تا پایان اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان زنجان


محمد کریم رحیمی زاده در گفتگو با شهاب زنجان با اعلام این خبر افزود: در این لیگ افراد بالای ۱۰ سال پس از ثبت نام در سایت ایران تندرستی روزانه نسبت به ارسال فیلم۳۰ ثانیه ای از حرکات ورزشی در سامانه اقدام می‌کند و در پایان به نفرات شرکت کننده بر اساس میزان مشارکت جوایز خواهد شد.
وی درباره مراحل شرکت در لیگ تندرستی اضافه کرد: عضویت در سایت irantandorosti.ir ،آشنا شدن با برنامه تمرینی لیگ تمرینی شرکت در لیگ،انجام تمرینات روزانه با الگوی تمرینات در سایت و ضبط ۳۰ ثانیه ای از تمرینات است که انجام هر روز دارای یک کد خاص بوده که شرکت کننده می بایست قبل از آغاز تمرین این کد را در ضبط ویدیویی اعلام کند.

رحیمی زاده ادامه داد: مراجعه مجدد به سایت و تکمیل فرم اطلاعات مورد نیاز، بارگذاری ویدیو در سایت و دریافت تاییدیه ارسال و اینکه هر فرد در هر روز می تواند یک بار ویدیو تمرینات خود را ارسال کند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گرفتگی صدا و پیشگیری از آن

ی ژانویه 24 , 2021
*جاوید عباسی فلاح – در این نوشتار به علل گرفتگی صدا در شرایط مختلف و راهکارهای آن می پردازیم. گرفتگی صدا یکی از دغدغه های اصلی خوانندگان است و همیشه این نگرانی همراه آنها بوده که چگونه از صدای خود مراقبت کنند. صدای انسان در مواجهه با شرایط مختلف ممکن […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس