با حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان؛ «غفار امانی»، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان شد

از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، «غفار امانی» به عنوان سرپرست معاونت ورزشی این اداره کل منصوب شد.

غفار امانی

به گزارش شهاب زنجان، امانی پیش از این رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بود که به موجب ابلاغ مدیرکل به این سمت منصوب شد.  

در بخش از این ابلاغ آمده است:« نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان منصوب می شود».

غفار امانی از افتخارات ورزش استان زنجان است که در دوران ورزشکاری و مربیگری در تیم ملی ووشو صاحب عناونی ارزنده ای شده است.

موسس و مدیر باشگاه ورزشی سان را، مشاوره و استعدادیابی ورزشی در سال ۹۸، معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ایجرود و مسوؤل امور باشگاه های ورزشی استان زنجان، مسوول پایگاه ورزش قهرمانی استان، دبیر هیات ووشو استان، رئیس کمیته فنی هیات ووشو استان، رئیس هیات ووشو شهرستان زنجان و مدرس دوره های تئوری مربیگری ورزشی ازجمله سوابق امانی به حساب می آید.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گام اول مانع‌زدایی از کسب‌وکارها چیست؟ اسم رمز ۱۹ مخل تولید

س آوریل 20 , 2021
اسم رمز ۱۹ مخل تولید اعلام شد و برای تعیین تکلیف روی میز هیات مقررات‌زدایی قرار گرفت. گزارش وزارت «صمت» حاکی از این است که از میان ۱۹ مجوز، رویه یا مقرره که در واقع مخل تولید هستند و عموما برون‌دستگاهی به حساب می‌آیند، ۹ مورد در بخش صنعت، ۵ […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس