محدودیت‌های رفت وآمد از ظهر امروز در استان زنجان اعمال می‌شود

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: محدودیت‌های رفت وآمد از ظهر دوشنبه در استان زنجان اعمال می‌شود.

محدودیت‌های رفت وآمد از ظهر امروز در استان زنجان اعمال می‌شود

سردار رحیم جهانبخش در این باره به فارس بیان کرد: بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونا، از ساعت ۱۲ روز دوشنبه دوازدهم آبان ماه خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی را ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان زنجان در تشریح مدت اجرای این طرح گفت: زمان آغاز اجرای طرح ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۲ آبان است یعنی از این ساعت محدودیت اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در ورودی و خروجی شهرهای استان نسبت به اعمال محدودیت و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفین بر اساس کد تعریف شده قبلی اقدام خواهد کرد .

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: همچنین خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت‌های تعیین شده نمی‌شوند و صاحبان حرف و کشاورزان بر اساس ضوابط مربوطه می‌توانند به محل کار خود تردد کنند.

به گزارش فارس، طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های ضد کرونا در ۲۵ مرکز استان و ۴۶ شهرستان علاوه‌بر ۴۳ شهرستان قبل اجرایی خواهد شد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داغ داق‌داقان‌ها بر دل طبیعت طارم

ی نوامبر 8 , 2020
سرپرست فرمانده انتظامی طارم، از کشف ۷ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ اصغر یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه گیلوان از نگه‌داری چوب قاچاق توسط فردی در دهستان گیلوان سه‌راهی محمدآباد اطلاع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس