با رعایت پرتکل های بهداشتی، فعالیت۳۰ رشته ورزشی در زنجان آغاز می شود

با هماهنگی های به عمل آماده با ستاد مقابله با کرونای استانی ۳۰ رشته ورزشی در زنجان فعالیت خود را بعد از عید فطر شروع می کنند.

به گزارش شهاب زنجان، با تداوم روند کاهشی آمار مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت رشته های مختلف آغاز می شود.

در این بین دستورالعمل فعالیت باشگاه‌های ورزشی رشته‌های انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش‌ها وجود ندارد از سوی وزارت بهداشت به ادارات کل ورزش استان‌ها ابلاغ شده است، اما فعالیت دوباره آنها نیازمند اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونای استانی است.
این در حالی است که طبق گفته های معاون ورزشی استان ، شرط فعالیت این رشته‌ها دریافت کد رهگیری از سامانه مربوط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
به گفته محمدحمزهپور، رشته های ورزش‌ی تیمی، بدنسازی، ورزش‌های باستانی و آبی مجاز به فعالیت نیستند.

تنیس، تنیس روی میز، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دو و میدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوار کاری، اتومبیل‌رانی و موتورسواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی،  بازی‌های فکری، طناب زنی، ورزش‌های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی، ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی، غواصی، دارت، پتانگ و شطرنج رشته‌های ورزشی هستند که بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا مجاز به فعالیت خواهند بود.

۲۶/ش

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس روز/ طبیعت زیبای روستای همایون زنجان

چ مه 20 , 2020
شهاب زنجان – امسال استان زنجان بهار دل انگیزی را سپری می کند. بارش های بهاری که از مدت ها قبل شروع شده و هنوز هم ادامه دارد، در هر گوشه اطراف شهر زنجان نوید بهاری زیبا دارد. عکس از طبیعت زیبای روستای همایون در حوالی شهر زنجان توسط اسداله […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس