در ارزیابی جدید فدراسیون؛ هیات کاراته زنجان در رتبه خوب قرار گرفت

بر اساس ارزیابی جدید فدراسیون کاراته، هیات کاراته استان زنجان در رتبه سطح خوب جای گرفت.

اکبر نوروزی،رئیس هیات کاراته شهرستان زنجان در این باره به شهاب زنجان افزود: هیات کاراته زنجان با توجه به ارزیابی عملکرد سال ۹۸ انجام شده از سوی فدراسیون این رشته ورزشی با کسب سه هزار و ۱۵۵ امتیاز به این موفقیت دست پیدا کرد.

به گفته وی، ارزیابی عملکرد هیات های کاراته استان های کشور در نخستین جلسه کمیته امور استان ها که امسال با حضور سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون و اعضای این کمیته در محل فدراسیون کاراته صورت گرفت و زنجان در ردیف ۱۰ استان برتر کاراته کشور معرفی شد.

نوروزی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد هیات های کاراته استان های کشور در سطوح “عالی، خوب، متوسط و ضعیف” مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و زنجان توانست رتبه سطح خوب را کسب کند.

دبیر هیات کاراته استان زنجان، سطح فنی و آمادگی ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته ورزشی را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در زمان حاضر  ورزش کاراته در تمام شهرستان های این استان فعال است و قریب سه هزار ورزشکار به صورت رسمی و غیر رسمی مشغول به فعالیت در این رشته ورزشی هستند.
۲۶/ش

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دادستان زنجان: دستگاه قضا برای تحقق جهش تولید از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند/نیک‌ریس، ظرفیت رقابت با شرکت‌های بزرگ در حوزه نساجی را دارد

س ژوئن 2 , 2020
دادستان مرکز استان زنجان گفت: تلاش برای رفع موانع تولید از اولویت‌های دستگاه قضایی استان در سال جهش تولید است و برای تحقق از تمام ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی استفاده خواهیم کرد. حجت‌الاسلام محسن کرمی در حاشیه بازدید از شرکت نیک‌ریس زنجان افزود: این واحد از شرکت‌های بزرگ حوزه نساجی […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس