وداع مرد صمیمی والیبال

شهاب زنجان – از دی ماه سال قبل بی حرمتی ها به رئیس هیات والیبال استان از سوی برخی افراد کلید خورد.

گویی زمینه برای بستن تمامی درها به روی والیبال استان جوری دیگری باید پیش می رفت. آن روزها کم کم  سپری شد تا زمینه برای فعالیت در این هیات ورزشی استان سخت شود. علی صمیمی که از چهره های قدیمی این رشته ورزشی در زنجان است، تاب تحمل ادامه همکاری در هیات را بسیار دشوار دید تا اینکه کناره گیری را بر بقا ترجیح داد.

وی در گفتگو با شهاب زنجان از شرایط حاکم ابراز تاسف کرد و گفت: ۱۰ سال رئیس هیات بودم و در این مدت به اندازه چند ماه اخیر بی حرمتی به بنده نشده بود، با این شرایط ترجیح دادم کناره گیری کنم.

صمیمی با تاکید بر ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: وقتی دستگاه متولی ورزش و راهبران آن به فعالیت افراد در هیات ورزشی ارزش قائل نشوند، بهترین کار کناره گیری است.

رئیس سابق هیات والیبال استان شرایط کار کردن در هیات را دشوار اعلام کرد و ادامه داد: تا زمانی که در یک هیات ورزشی ثبات مدیریتی بهم  بخورد، ادامه فعالیت در آن معنایی نخواهد داشت.

صمیمی در بخش دیگر این گفتگو به آمار و ارقام فعالیت یک دهه اخیر اشاره کرد و گفت: سال ۸۸ رتبه هیات استان در رنکینگ شکوری در رتبه ۲۷ بود که در سال جاری به رتبه ۱۶ صعود کردیم. تعداد ورزشکار سازمان یافته هیات والیبال استان در سال ۸۸ ،۱۶۷ نفر بود که این آمار در سال جاری به ۳۱۹۲ نفر افزایش داشت.

رئیس سابق هیات والیبال استان با اعلام اینکه ۱۲ کاپ در یک دهه اخیر در رقابت های مختلف کشوری نصیب هیات استان شد، ادامه داد: از این تعداد سهم سهم آقایان ۹ کاپ و سهم بانوان ۳ کاپ بود.

وی از افزایش تعداد مربیان بین المللی در این مدت خبر داد و افزود: خوشبختانه ۵ مربی در بخش آقایان و ۲ مربی در بخش بانوان در این مدت صاحب مدرک بین المللی شدند که ماحصل آن فعالیت در کانون ها و آکادمی های استان شاهد هستیم.  

صمیمی با بیان اینکه زنجان صاحب۲۷ کانون آموزش پایه های والیبال در یک دهه اخیر شده است، عنوان کرد: دو آکادمی آموزش پایه های والیبال نیز در زنجان فعالیت دارند.

این فعال ورزشی استان، میزبانی رقابت های مختلف ورزشی در یک دهه گذشته را یادآور شد و اضافه کرد: میزبانی۱۳ دوره مسابقات کشوری در یک دهه گذشته سهم زنجان بود که بازخورد خوبی برای ورزش استان داشت.

صمیمی مجموع کلاس های داوری برگزار شده در درجات مختلف را ۲۵ مورد اعلام کرد و درباره تعداد داوران ملی استان اظهار کرد: در مجموع ۸ داور ملی در استان داریم که از این تعداد سهم بانوان و آقایان هر کدام ۴ داور است.

وی با بیان اینکه ما تافته جدا بافته از والیبال نیستیم و با کناره گیری نیز همچنان با والیبال خواهیم بود، اظهار امیدواری کرد: با روی کار آمدن مدیر جدید برای والیبال شاهد ادامه موفقت های این رشته ورزشی استان در لیگ های مختلف کشوری باشیم. گفتنی است، در مراسمی که در محل هتل بزرگ برگزار شد، صمیمی با خاطره ای خوش رسما از هیات والیبال استان خداحافظی کرد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد

ی سپتامبر 6 , 2020
❇️جدیدترین شماره شهاب زنجان با تیتر یک نفس تازه زمین منتشر شد. در این مصاحبه به اثر کرونا در بخش های مختلف محیط زیست اشاره شده که با تداوم دوران قرنطینه و کاهش سفرهای درون و برون شهری و نیز گرایش به خرید آنلاین در برخی مواقع شاهد کاهش آلودگی […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس