دبیر هیات کاراته استان خبر داد: کسب ۷۳ طلا،۵۸ نقره و ۹۳ برنز در رقابت های بین المللی

دبیر هیات کاراته استان، تعداد مدال های کسب شده در سطح بین المللی در ۴ سال اخیر را۷۳ طلا، ۵۸  نقره  و۹۳ برنز اعلام کرد و گفت: در این دوره۵۸ کاراته کا به اردوهای تیم های ملی کشور نیز دعوت شدند.

دبیر هیات کاراته استان زنجان

اکبر نوروزی در گفتگو با شهاب زنجان در تشریح  عملکرد چهار سال اخیر این هیات، از موفقیت های کاراته استان در دوره کنونی خبر داد و درباره تعداد مربیان فعال استان بیان کرد: تعداد مربیان در بخش آقایان ۶۸ نفر و در بخش بانوان ۳۹ نفر هستند. همچنین تعداد داوران فعال در بخش آقایان ۳۵ نفر  و در بخش بانوان۵۰ نفر است.

به گفته نوروزی، تعداد اعزام داوران به مسابقات آسیایی و شرکت در کلاس ارتقاء دو نفر در دوره اخیر گزارش شده است.

دبیر هیات کاراته استان، تیم های شرکت کننده استان در لیگ کشوری را هفت تیم در لیگ های کشوری و ۲ تیم در لیگ کاراته وان اعلام کرد و ادامه داد: میزبانی هشت دوره مسابقات قهرمانی کشور و اعزام به۵۷  دوره مسابقات قهرمانی کشور از دیگر برنامه های هیات بوده است.

نوروزی با اشاره به کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات مختلف کشوری اظهار کرد: تعداد مدال های کسب شده درمسابقات قهرمانی کشور۳۷۵ طلا،۳۲۶  نقره و ۴۶۶ برنز در دو بخش آقایان و بانوان از دیگر افتخارات زرین هیات کاراته استان بوده است.

دبیر هیات کاراته استان، از ۲۲ اعزام به مسابقات بین المللی در چهار سال گذشته خبر داد و فعالیت۱۸ سبک در کاراته را یادآور شد و درباره برگزاری دوره های مربیگری، گفت: در مجموع تعداد کلاس های آموزشی مربیگری عملی درجه یک و دو و سه در۴ سال هر کدام۱۰ دوره با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر ارگان ها  برگزار شده است.

وی در این باره بیان کرد: مربیگری تئوری درجه سه ۸ دوره، درجه دو ۳ دوره ، درجه یک دو دوره و نیز دوره ارتقاء داوری ۵ دوره برگزار شده است. در این دوره ها۸۰۰ نفر مربی در دوره های عمومی ارتقاء مربیگری تئوری این هیات شرکت داشتند و همچنین شرکت کنندگان در دوره های مربیگری عملی کاراته۳۰۰ نفر بودند.

 نوروزی همچنین از برگزاری کارگاه دانش افزایی با هدف ارتقاء سطح علمی ورزشکاران و مربیان در زمینه های مختلف خبر داد و افزود: در این راستاء۲۲ گارگاه دانش افزایی با همکاری اساتید رشته های مختلف با حضور مربیان و ورزشکاران از رشته های مختلف بخصوص کاراته برگزار شد. به گفته وی، در این دوره از سوی هیات استان با همکاری سایر ارگان ها۴۵ برنامه فرهنگی به مناسبت های مختلف با حضور اعضای هیات و ورزشکاران و از جمله تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی برای خانواده های ورزشکاران آسیب دیده از کرونا برگزار شد.

دبیر هیات کاراته استان در ادامه درباره برخی از عناوین کسب شده  هیات در دوره کنونی اظهار کرد: هیات در سال۹۸ کسب عنوان هیات برتر کشوری از سوی فدراسیون کاراته معرفی شد که این برای استان یک افتخار ارزنده است. همچنین در همان سال رتبه سوم استانی در ارزیابی عملکرد از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان هیات استان معرفی شد.

نوروزی ادامه داد: در سال۹۷ رتبه اول استانی کمیته آموزش هیات از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شد و در این سال نیز مقام اول تیمی در دهمین دوره المپیاد پایگاه های استعدادیابی بسیج را هیات استان کسب کرد.

به گفته وی، کسب مقام دوم تیمی از اولین دوره المپیاد شمال غرب کشور در سال۹۶ و کسب مقام سوم تیمی کشور در مجموع رده بندی مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم های ملی در همان سال از دیگر افتخارات هیات کاراته استان بوده است.

نوروزی اختصاص تاتامی، کیسه بوکس و ملزومات اداری به هیات های کاراته  شهرستان های تابعه و بازسازی و تجهیز دفتر هیات کاراته استان را از دیگر اقدامات هیات استان بیان کرد و درباره نتایج المپیادهای استعدادیابی کشور، ادامه داد: کسب اولین نشان طلای مسابقات قهرمانی کشور بعد از چندین سال توسط آیدا طاهر از دومین دوره مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشوری سال۹۸ و کسب سه نشان طلا، دو نقره و یک برنز از دومین دوره مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشوری سال گذشته از نتایج هیات استان بوده که در نهایت و در رده بندی استانی در جایگاه دوم قرار گرفت.

در زیر عناوین کسب شده این هیات ورزشی در دوره کنونی به شرح زیر آمده است:

  • سال ۹۶ کسب عنوان قهرمانی تیمی مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی  امید انتخابی تیم ملی
  • سال ۹۶ کسب مقام سوم تیمی در مجموع رده بندی مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم های ملی
  • سال ۹۶ کسب مقام دوم تیمی از اولین دوره المپیاد شمال غرب کشور(اردبیل)
  • سال ۹۶ برگزاری دو دوره لیگ استانی در ۳ گروه سنی
  • سال ۹۶ حضور ۲ تیم از استان در لیگ های کشوری
  • سال ۹۶ کسب عنوان قهرمانی تیمی مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نونهالان
  • سال ۹۶ کسب مقام دوم تیمی کشور در مجموع رده بندی مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نونهالان
  • سال ۹۷ کسب مقام اول تیمی از دهمین دوره المپیاد پایگاه های استعدادیابی بسیج
  • سال ۹۷ برای نخستین بارحضور ۴ تیم منتخب (بومی) کاراته استان در لیگ های مختلف کشوری
  • سال ۹۷ کسب رتبه اول استانی توسط کمیته آموزش معرفی شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان
  • سال ۹۸ کسب عنوان دوم تیمی از یازدهمین دوره المپیاد پایگاههای استعدادیابی بسیج
  • سال ۹۸ میزبان دومین دوره مسابقات المپیاد استعداد های برتر ورزشی (دختران)
  • سال ۹۸ کسب اولین نشان طلای مسابقات قهرمانی کشور برای اولین بار توسط سرکار خانم آیدا طاهر از دومین دوره مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشوری
  • سال ۹۸ کسب ۳ نشان طلا ۲ نقره و ۱ برنز از دومین دوره مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشوری و قرار گرفتن در جایگاه دوم رده بندی استانی
  • سال ۹۸ حضور تیم منتخب (بومی)کاراته استان در سوپر لیگ کشور
  • سال ۹۸ کسب عنوان هیات برتر کشوری معرفی شده از سوی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران
  • سال ۹۸ کسب رتبه سوم استانی در ارزیابی عملکرد صورت گرفته از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد: نقش مهم فرهنگسازی در توسعه فضای سبز

ش فوریه 27 , 2021
مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر لزوم ترویج فرهنگ منابع طبیعی تاکید کرد. به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، امروز شنبه ۹ اسفند […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس