تاسیسات برق بازار تاریخی زنجان ساماندهی می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از ساماندهی تاسیسات الکتریکی بازار تاریخی زنجان خبر داد.

امیرارجمند با اعلام این خبر گفت: با توجه به بافت تاریخی و قدمت بازار، شبکه‌های فرسوده تاسیسات الکتریکی بازار نیاز به تعمیر و تعویض داشتند که اجرای فاز اول طرح اصلاح شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان در راسته عبدالعلی بیک، راسته میوه فروشان و راسته جگر پزان  انجام می شود.»

وی افزود: یکی از مشکلات بافت تاریخی بازار تاریخی زنجان، سیستم سیم کشی آن  که در گذشته برای توزیع برق ایجاد شده‎ اند چرا که علاوه بر مستعد حادثه و خطرآفرین بودن، منظر و سیمای نامطلوبی به بازار داده است.

ارجمند اظهار کرد: باید برای حل مشکلات بازار تاریخی زنجان گام به گام پیش برویم و قطعاً با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده می توانیم از بار مشکلات بکاهیم در بیشتر مواقع نیز اتصالات برقی دلیل وقوع آتش سوزی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یادآور می شود: ساماندهی تأسیسات الکتریکی بازار زنجان، در اولویت پروژه‌های امسال  استان است و فاز اول آن در حال انجام است و در صورت تخصیص اعتبار فازهای بعدی انجام خواهد شد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دادستان زنجان خبر داد: پلمب327 واحد صنفی متخلف از پروتکل پیشگیری کرونا

ی جولای 12 , 2020
دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: ۳۲۷ واحد صنفی متخلف از پروتکل پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان پلمب شد. حجت‌الاسلام محسن کرمی به فارس افزود: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده است، مواردی که سلامت عامه مردم را تهدید می‌کند سرپیچی از تخلفات […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس