با هدف مقابله با سودجویی در بخش مسکن روی داد؛ پلمب۳۸ بنگاه معاملاتی املاک متخلف در زنجان

۳۸ بنگاه معاملاتی املاک متخلف با دستور قضایی از سوی دادستان مرکز استان در زنجان پلمب شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زنجان با تایید این خبر دلالی و سودجویی را یکی از دلایل مهم در افزایش قیمت مسکن عنوان کرد و گفت: این تعداد بنگاه املاک متخلف در گام اول برخورد با سودجویان حوزه زمین و مسکن پلمب شده است.
حجت الاسلام محسن کرمی با تأکید بر اینکه افراد سود جو در حاشیه امن قرار ندارند، ادامه داد: کسانی که با اقدامات خلاف قانون و تبلیغات واهی موجب اخلال در نظام معاملاتی مسکن شده اند، بدون هیچ اغماضی با آنان برابر قانون برخورد قضایی خواهد شد.
وی همچنین به تمامی مشاوران املاک که بدون پروانه فعالیت می کنند یا مشاوران املاکی که در محلی غیر از محل مندرج در پروانه کسب، فعالیت می کنند هشدار داد تا فعالیت غیرقانونی خود را تعطیل کنند در غیر این صورت با قاطعیت با آنها برخورد خواهد شد.
کرمی از اتحادیه ها و مشاوران املاک خواست، در وضعیت کنونی که مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند رعایت انصاف را نسبت به مستأجران داشته باشند.
دادستان زنجان ادامه داد: ادامه بازرسی و نظارت بر بنگاه‌ها با قوت توسط گشت های اتحادیه ادامه خواهد داشت و هیچ خط قرمزی در این خصوص با هیچ شخص و بنگاهداری نداریم، بنابراین در صورت گزارش و مشاهده تخلف در مشاوران املاک برخورد قضایی خواهد شد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چاقوساز زنجانی نشان درجه یک هنر دریافت کرد

ج سپتامبر 4 , 2020
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: کریم شعبانی سازنده چاقوهای هنری موفق به دریافت نشان معادل مدرک دکتری درجه یک هنر شد. به گزارش شهاب زنجان، امیر ارجمند در این باره بیان کرد: نشان درجه یک هنری معادل مدرک دکتری به کریم شعبانی سازنده چاقوهای هنری […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس