شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازاریابی چریکی چیست؟

د دسامبر 7 , 2020
نویسنده: آدام هیز ترجمه : اسداله قربان زاده بازاریابی چریکی یک تاکتیک بازاریابی است که در آن یک شرکت از تعاملات غافلگیرانه و یا غیرمتعارف برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می کند. بازاریابی چریکی متفاوت از بازاریابی سنتی است، زیرا اغلب به تعاملات شخصی متکی است ، بودجه […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس