رئیس‌کل دادگستری استان تاکید کرد: کاهش آسیب اجتماعی با اشتغال پایدار زندانیان

رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان، اشتغال پایدار زندانیان را در کاهش آسیب اجتماعی تاثیرگذار دانست و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های انجام شده، زمینه اشتغال ۵۰ درصد مشمولان واجد شرایط تا پایان سال فراهم خواهد شد.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در جلسه بنیاد تعاون زندانیان استان با اعلام این خبر افزود: در دوره تحول قوه‌قضائیه حرکت بنیاد تعاون زندانیان استان در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه امری ضروری است که از جمله این برنامه‌ها، فراهم کردن اشتغال برای زندانیان، کمک به زندانیان و خانواده‌های‌شان که این مورد هرچند نادر هم باشد، باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، با اشتغال پایدار زندانیان و حمایت از زندانی و خانواده آن‌ها که در معرض انواع آسیب‌ها قرار دارند، اقدامی ارزشمند در کاهش آسیب‌ها است.

رئیس شورای قضائی استان ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل سابق بنیاد تعاون زندانیان استان و تبریک انتصاب حمدالله صادقی‌فر به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد تعاون زندانیان زنجان، ادامه داد: در دوره مدیریت جدید انتظار ما این است که تا پایان سال، اقدامات برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های لازم توسط  بنیاد تعاون زندانیان استان برای اشتغال ۵۰ درصد از زندانیان فراهم شود که این امر با تلاش اعضای بنیاد تعاون زندانیان انجام‌شدنی است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک حرکت زیست محیطی در خروجی شهر

س ژانویه 12 , 2021
ایرج احمدی-  مشاهده اقدامات زیست محیطی در نقاط مختلف شهر نسبت به سال های گذشته، نشان از روشن شدن تاثیر این قبیل برنامه ها در بطن جامعه دارد. چه آن زمان که گروه های مختلف زیست محیطی در شهر به بهانه کوهنوردی، برنامه پاکسازی کوه را در برنامه داشتند و […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس