پلمب یک تالار عروسی قبل از ورود میهمانان به مراسم/ یک هزار قلیان شکسته شد

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: یک تالار عروسی که قرار بود، جشن عروسی در آن برگزار شود، قبل از ورود میهمانان پلمب شد. پلمب یک تالار عروسی قبل از ورود میهمانان به مراسم/ یک هزار قلیان شکسته شد

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نظارت شدید بر اصناف برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: بازرسان به صورت مستمر در سطح شهر حضور داشته و در صورت مشاهده تخلف برخورد لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت رستوران‌های پذیرایی ممانعتی ندارد، بیان کرد: تالارهای پذیرایی برای برگزاری مراسم عروسی و عزا از فعالیت منع شده است، از همین رو برخی از رستوران‌ها که دو منظوره فعالیت دارند، برای سرو غذا باز است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه بازگشایی رستوران برای برگزاری مراسم عروسی تخلف است و قطعا پلمب خواهد شد، تصریح کرد: یک تالار عروسی که به صورت غیرقانونی، وقت عروسی تعیین کرده بود و قرار بود در شب آن روز عروسی برگزار شود و تدارک لازم از قبیل شام دیده شده بود، در همان روز عروسی پلمب شد.

موسوی با بیان اینکه در ارتباط با سرو قلیان نیز هشدارهای لازم داده شده است و واحدها مجاز به ارائه قلیان نیستند، بیان کرد: اگر هم قلیان از سوی واحدی عرضه می‌شود به صورت مخفیانه است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه قهوه‌خانه‌ها صرفا مجاز به عرضه چای و صبحانه هستند، گفت: از همین رو در راستای مبارزه با عرضه قلیان یک هزار قلیان شکسته شده است.

موسوی همچنین در ارتباط با فعالیت غیرقانونی برخی از آرایشگران در زمانی که ممنوعیت فعالیت داشتند، بیان کرد: هم اکنون نیز فعالیت این واحدها ممنوع است، اما تاکنون هم واحدهای آرایشگری که در زمان ممنوعیت فعالیت داشتند، پلمب شدند.

وی همچنین در ارتباط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی نیز گفت: درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی بالاست.

موسوی افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا، طبق اعلام رسمی ستاد مبارزه با کرونا استان واحدهای صنفی مکلف هستند تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان تصریح کرد: همه باید برای شکست زنجیره ویروس کرونا همکاری کنند و با توجه به این شرایط چنانچه دستور توقف فعالیت و یا محدودیت واحد صنفی توسط ستاد کرونا صادر می‌شود همه باید مکلف به اجرای آن باشند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مورد را با شماره‌های ۳۳۳۲۸۰۳۱ و ۳۳۳۶۲۵۵۳ برای رسیدگی و بررسی موضوع گزارش و یا با مراجعه حضوری به این اتاق واقع در خیابان هفت تیر زنجان اعلام شکایت کنند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام تبریک مدیر شعب بیمه آسیا استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار

پ آگوست 6 , 2020
به مناسبت روز خبرنگار ، احمد مظفرخرمی ، مدیر شعب بیمه آسیا استان زنجان در پیامی این روز فرخنده را به جامعه خبری استان تبریک گفت. متن پیام وی به این شرح است: «زندگی در عصر ارتباطات همواره زندگی عموم افراد جامعه را تحت تاثیر قرار داده است. در این […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس