مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:۶۵ هزار زنجانی حاشیه نشین هستند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان،گفت: بر اساس آخرین آمار ۶۵ هزار نفر از شهروندان زنجانی در مناطق حاشیه نشین زندگی می‌کنند.

مسیح الله سلطانی با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار جدی است، به مهر گفت: این استان در خصوص آسیب‌های اجتماعی جزو استان‌های آخر است.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین محسوس است، اظهار کرد: در سال ۹۰ بیش از ۶۹ هزار نفر از جمعیت استان در مناطق حاشیه نشین و بافت فرسوده زندگی می‌کردند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان زنجان، گفت: بر اساس آخرین آمار در حال حاضر ۶۵ هزار نفر در مناطق حاشیه نشین زندگی می‌کنند.

سلطانی تاکید کرد: ۹ منطقه حاشیه نشین در استان زنجان وجود دارد که هفت نقطه آن متعلق به شهر زنجان است.

وی با بیان اینکه در مناطق حاشیه نشین زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی وجود ندارد و باید به این مهم بیشتر توجه شود، گفت: توجه به زیرساخت‌های اجتماعی باعث کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان زنجان، ابراز داشت: جمعیت حاشیه نشین دراستان زنجان حدود پنج درصد کاهش داشته است.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی بازرگانی استان: مهلت بازگشت ارز صادراتی تا 10 آبان تمدید شد

چ سپتامبر 23 , 2020
رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی استان از تمدید شدن بازگشت ارز صادراتی تا ۱۰ آبان خبر داد و گفت: بانک مرکزی به صادرکنندگان تا ۱۰ آبان برای عودت ارز حاصل از صادرات فرصت داد. مهدی رنگرونا با اشاره به اینکه صادرکنندگان تا پایان امروز فرصت داشتند نسبت به تعهدات سال […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس