مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در راستای مدیریت تماس های بهمنی ناشی از وقوع حوادث وسیع در شبکه و مدیریت اضطراری بار، ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس ۱۲۱ از ۹ کلاینت همزمان به ۱۶ کلاینت افزایش یافت.

علی علیزاده اظهار کرد: در راستای افزایش ظرفیت پاسخگویی و مدیریت تماس های بهمنی ناشی از وقوع حوادث وسیع در شبکه و مدیریت اضطراری بار تعداد ۷ لایسنس جدید از شرکت تذرو افزارخریداری و ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس ۱۲۱ از ۹ کلاینت همزمان به ۱۶ کلاینت افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه ۶ پراتور در ستاد مرکز ۱۲۱ شرکت توزیع برق فعال است، تصریح کرد: با خریداری ۷ لایسنس جدید، ۱۶ نفر بر حسب نیاز می توانند وارد مدار پاسخگویی به مشترکان شوند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: انتظار می رود با راه اندازی این سرویس، در مواقع بحران از صف انتظار جهت اتصال به اپراتور کاسته شده و رضایتمندی مشترکین در سطح استان فراهم گردد.