مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خبر داد: افزایش ظرفیت پاسخگویی مرکز تماس 121 زنجان به 16 کلاینت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در راستاي مديريت تماس هاي بهمني ناشي از وقوع حوادث وسيع در شبكه و مديريت اضطراري بار، ظرفيت پاسخگويي مركز تماس 121 از 9 كلاينت همزمان به 16 كلاينت افزايش يافت.

علی علیزاده اظهار کرد: در راستاي افزايش ظرفيت پاسخگويي و مديريت تماس هاي بهمني ناشي از وقوع حوادث وسيع در شبكه و مديريت اضطراري بار تعداد 7 لايسنس جديد از شركت تذرو افزارخريداري و ظرفيت پاسخگويي مركز تماس 121 از 9 كلاينت همزمان به 16 كلاينت افزايش يافته است.

وی با اشاره به اینکه 6 پراتور در ستاد مرکز 121 شرکت توزیع برق فعال است، تصریح کرد: با خریداری 7 لایسنس جدید، 16 نفر بر حسب نیاز می توانند وارد مدار پاسخگویی به مشترکان شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: انتظار مي رود با راه اندازي اين سرويس، در مواقع بحران از صف انتظار جهت اتصال به اپراتور كاسته شده و رضايتمندي مشتركين در سطح استان فراهم گردد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یادداشت/ صنایع کوچک در جهان آینده

د جولای 6 , 2020
*فرزاد عباسی – در ابتدا لازم می دانم که جهان آینده را به قبل از اسفند 98 و بعد آن تقسیم کنم. جهانی بدون کرونا و جهانی همزیست با پاندومی کرونا(حتی اگر این همزیستی مسالمت آمیز و مقطعی باشد). جایگاه صنایع کوچک و متوسط در دنیای امروز نیازی به تعاریف […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس