مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در راستاي مديريت تماس هاي بهمني ناشي از وقوع حوادث وسيع در شبكه و مديريت اضطراري بار، ظرفيت پاسخگويي مركز تماس 121 از 9 كلاينت همزمان به 16 كلاينت افزايش يافت.
علی علیزاده اظهار کرد: در راستاي افزايش ظرفيت پاسخگويي و مديريت تماس هاي بهمني ناشي از وقوع حوادث وسيع در شبكه و مديريت اضطراري بار تعداد 7 لايسنس جديد از شركت تذرو افزارخريداري و ظرفيت پاسخگويي مركز تماس 121 از 9 كلاينت همزمان به 16 كلاينت افزايش يافته است.
وی با اشاره به اینکه 6 پراتور در ستاد مرکز 121 شرکت توزیع برق فعال است، تصریح کرد: با خریداری 7 لایسنس جدید، 16 نفر بر حسب نیاز می توانند وارد مدار پاسخگویی به مشترکان شوند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: انتظار مي رود با راه اندازي اين سرويس، در مواقع بحران از صف انتظار جهت اتصال به اپراتور كاسته شده و رضايتمندي مشتركين در سطح استان فراهم گردد.