پلمب ۷ تالار و باغ تالار و ۴۲۳ سفره‌خانه در زنجان

رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده ۳۱ کافی‌شاپ و قهوه‌سرا، ۴۲۳ سفره‌خانه و قهوه‌خانه و هفت باغ و باغ تالار پلمب شده است، گفت: این پلمبی‌ها در سه ماهه نخست امسال و به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا بوده است. پلمب 7 تالار  و باغ تالار و 423 سفره‌خانه در زنجان

علی کریمی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، تصمیماتی مبنی بر فعالیت واحدهای صنفی و واحدهای ارائه خدمات، کافی‌شاپ، رستوران و سفره‌خانه‌ها در استان ابلاغ شده است که این واحدها باید مطابق آن فعالیت کنند.

رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به بازرسی از واحدهای اعلامی با حضور تیم مشترک سازمان صمت و بازرسان بهداشت اضافه کرد: در همین راستا با واحدهایی که تخلف کنند، برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اماکنی که بنا بر نظر همکاران مرکز بهداشت استان، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند، افزود: اما واحدهای متخلف پلمب خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده ۳۱ کافی‌شاپ و قهوه‌سرا، ۴۲۳ سفره‌خانه و قهوه‌خانه و  هفت باغ و باغ تالار پلمب شده است، اضافه کرد: این پلمبی‌ها در سه ماهه نخست امسال و به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا بوده است.

رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز هم تالارهای پذیرایی مجاز به فعالیت نیستند، اضافه کرد: نظارت‌ها همچنان ادامه دارد و باغ تالارها و سوله‌های اطراف شهر تحت رصد اداره اماکن بوده و در صورت برگزاری مراسم پلمب خواهند شد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد /تشریح چالش های صنعت استان و چند پیشنهاد/ جزییات نقشه راه تجارت خارجی

ج جولای 3 , 2020
شماره جدید شهاب زنجان با پرداختن به اوضاع صنایع استان به بهانه روز صنعت و معدن منتشر شد. در این شماره اهالی صنعت و معدن استان و دست اندرکاران امر نقطه نظرات خود را درباره وضعیت تولید در سال گذشته و اکنون عنوان کردند و حتی پیشنهادهایی را برای بهبود […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس