دادستان زنجان خبر داد: پلمب۳۲۷ واحد صنفی متخلف از پروتکل پیشگیری کرونا

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: ۳۲۷ واحد صنفی متخلف از پروتکل پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان پلمب شد.

حجت‌الاسلام محسن کرمی به فارس افزود: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده است، مواردی که سلامت عامه مردم را تهدید می‌کند سرپیچی از تخلفات بهداشتی به حساب می‌آید.

دادستان زنجان افزود: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مکان‌های عمومی یا عرضه مواد غذایی توسط متصدیان فروشگاه‌ها بدون استفاده از ماسک و دستکش، همه از موارد تخلفات بهداشتی است.

وی ادامه داد: به منظور رعایت اصول بهداشتی در صنوف مختلف در زنجان، از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا ۲۱ تیرماه ۴۳ هزار و ۵۶۰ بازرسی با مشارکت اماکن و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی  در استان  انجام شده که در این راستا به ۳۹۵ واحد اخطاریه و ۵ هزار و ۶۹۷ واحد نیز تذکرات جدی داده شده است.

دادستان زنجان افزود: تاکنون ۴۳ هزار و ۵۶۰ مورد بازرسی از اصناف زنجان انجام گرفته است که تعداد ۳۲۷ واحد به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی پلمب شده‌اند.

وی اضافه کرد: با اصناف و احدهای خدمات‌دهی که پروتکل‌های بهداشتی را در مجموعه خود رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت که در همین راستا کارگزاری مفید در زنجان پلمب شد.

دادستان زنجان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط فعلی استان  امری ضروری است بنابراین از مردم  شریف استان تقاضا می‌کنیم با مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای رعایت فاصله‌های اجتماعی و حفظ سلامتی خود و اطرافیان نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.

وی عنوان کرد: بازرسی‌های مشترک با همراهی سازمان تعزیرات حکومتی استان، اتاق اصناف،  بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌شود.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان خبر داد: تعامل صنعت و استاندارد با راه‌اندازی دفاتر در دانشگاه‌های زنجان

ی جولای 12 , 2020
مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان گفت: با راه‌اندازی دفاتر استانداردسازی در دانشگاه‌ها، تعامل بین دانشگاه، صنعت و استاندارد بیش از گذشته تقویت می‌شود و می‌توان از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده و بهره‌برداری را داشت. داود کارگرزاده درباره جزییات این طرح ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای‌عالی استاندارد […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس