ایلان ماسک نیز به جمع طرفداران واکسن پیوست

پست‌های توییتری ایلان ماسک(Elon Musk) معمولا موجی از واکنش‌ها را به همراه دارد، سخنان او یا طرفداران وفادارش را تحت تاثیر قرار می‌دهد تا دنباله روی او باشند و یا باعث مورد تمسخر قرار گرفتنش توسط مردم می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای،  “ماسک” در تاریخ ۷ آوریل (۱۸ فروردین) در توییتی حمایتش از واکسن‌ها به خصوص واکسن کووید-۱۹ را اعلام کرد. 

او در توییتی نوشت:”من از واکسن‌ها به طور کلی و  مخصوصا واکسن کووید حمایت می‌کنم. در موارد نادر واکنش‌های آلرژیک رخ می‌دهد اما این واکنش‌ها قابل رفع شدن هستند”

ماسک که در ماه سپتامبر در مصاحبه‌ای با نیویورک‌تایمز اعلام کرده بود که او و خانواده‌اش واکسن کووید-۱۹ نخواهند زد  اما این تنها باری نبود که ایلان ماسک نظری بحث‌برانگیز درمورد کووید-۱۹ و همه‌گیری داده بود. در اوایل ماه مارس سال گذشته او همه‌گیری را احمقانه خواند و پیش‌بینی کرد که ایالات متحده تا پایان ماه آوریل سال ۲۰۲۰ دیگر مورد ابتلا به کووید نخواهد داشت.

با این حال، این موضوع که او از کارخانه‌ی” Gigafactory” تسلای خود در بوفالو، نیویورک برای تهیه و تامین دستگاه‌های ونتیلاتور مورد نیاز بیمارستان‌ها در آغاز همه‌گیری استفاده کرد، باعث می‌شود در قضاوت کردنش تخفیف قائل شویم.

طی سال گذشته، ایلان ماسک اظهار نظرهای  جنجالی زیادی درمورد همه‌گیری داشته است که یکی از موارد قابل توجه آن تلاش ماسک برای شکایت از آلامادا (Alameda County) در کالیفرنیا بود که یکی از خطوط مونتاژ تسلا در آن قرار دارد و برای جلوگیری از گسترش ویروس آن را تعطیل کرده بودند.

با این وجود حتی اگر ایلان ماسک دیر به جمع طرفداران واکسن پیوسته باشد اما این کار را کرده است و امیدواریم طرفدرانش نیز راه او را دنبال کنند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشدید اقدمات حفاظتی در فصل زادآوری حیات وحش زنجان

ش آوریل 10 , 2021
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان، با بیان اینکه حقوق حیوانات در فصل زاد و ولد باید بیشتر رعایت شود، گفت: اقدامات حفاظتی در فصل زادآوری وحوش تشدید می‌شود. به گزارش شهاب زنجان به نقل از ایرنا، اسماعیل قلیزاده، افزود: برای پیشگیری از استرس و پراکندگی وحوش در فصل زاد […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس