معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان عنوان کرد برگزاری جشنواره مطبوعات منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان گفت: اگر قرار است جشنواره‌ای برگزار شود باید با رعایت پروتکل‌ها و تحت نظر دانشگاه علوم‌پزشکی باشد.

خدابخش‌ مرادی‌نافچی در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی، با بیان اینکه در آرامش روانی که در جامعه نسبت به کرونا وجود دارد، تاثیر فعالیت موثر و صحیح رسانه‌های استان است، اظهار کرد: در استان دلیل شیوع موج دوم کرونا به دلیل برگزاری مراسم ناشی از سنت‌های اجتماعی ایرانیان و ابتلای افراد دارای بیماری زمینه‌ای بود که شیوع را افزایش داد.

وی افزود: رسانه‌ها با مانور بر روی اخبار مرتبط با کرونا و تاکید مکرر بر روی راهکارهای پیشگیری توانستند، پیام‌های لازم را به اطلاع مردم برسانند و حال تقاضا می‌شود رسانه‌ها از فرصت‌کرونایی پیش‌آمده در راستای ترویج ازدواج آسان برای جوانان استفاده کنند. کسی با ازدواج در ایام کرونا مخالف نیست، بلکه گفته می‌شود ازدواج بدون دعوت مهمان برگزار شود که هم صرفه‌جویی هزینه برای زوج‌های جوان را به همراه دارد و هم آسیب بیماری را کاهش می‌دهد.

این مسئول با اشاره به مصوبات جلسات قبل، ادامه داد: فقط ابلاغ مصوبات کافی نیست، بلکه باید مصوبات پیگیری شود و دستگاه‌هایی که مصوبات را اجرا نمی‌کنند، اعلام شود. در ایام گذشته که کمیته رصد نارضایتی‌های اجتماعی تشکیل شده و فعالیت می‌کند، نگاه به مدیران بر این مبنا است که مدیر به‌عنوان مسئول و تسهیل‌کننده خدمت‌رسانی تلقی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات، تصریح کرد: اگر قرار است جشنواره‌ای برگزار شود باید با رعایت پروتکل‌ها و تحت نظر دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان باشد. امروز امیدآفرینی بر عهده رسانه‌ها است به همین دلیل انتظار می‌رود برای اثرگذاری بیشتر، کیفیت خبر افزایش یابد تا بخشی از دغدغه‌های رسانه‌ها نیز کاهش یابد.

مردای‌نافچی در رابطه با بیمه خبرنگاران، یادآور شد: سال گذشته در روز خبرنگار، بحث بیمه مطرح شد و امسال در آستانه روز خبرنگار همچنان این مشکل بدون هیچ اقدامی پابرجا است. دوشنبه هفته آینده برای بیمه خبرنگاران دستگاه‌های مسئول برای بررسی و حل مشکل احضار شود.

وی با اشاره به حق نشر مطبوعات و خبرگزاری‌ها، گفت: این مسئله باید از طریق مرکز خبرگزاری‌ها پیگیری شود. باید توجه شود روابط‌عمومی‌ها در بودجه سرفصل جداگانه ندارند و اشکالی در نظام بودجه است و انتظار می‌رود روابط‌عمومی‌ها از ظرفیت رسانه‌ها در تولید محتوا استفاده کنند.

این مسئول با تاکید بر پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های تعریف‌شده در استان، خاطرنشان کرد: با این کار مردم اطلاعات جامع و صحیحی نسبت به پروژه‌ها کسب می‌کنند و با اجرای این طرح، از رسانه‌ها نیز حمایت می‌شود.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا برگزار شد

د جولای 20 , 2020
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور ۸۳ درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی برگزار شد و صورت های مالی سال ۱۳۹۸ این شرکت به تصویب رسید. به گزارش روابط عمومی بیمه […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس