بررسی آمار فوتی‌ها و بیماری کرونا در استان زنجان

بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در استان زنجان در یک ماه گذشته فراز و نشیب زیادی نداشته و شیب نرمالی داشته است. اینفوگرافیک| بررسی آمار فوتی‌ها و بیماری کرونا در استان زنجان

به گزارش شهاب زنجان به نقل از فارس، بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در استان زنجان طی یک ماه گذشته و از ۲۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت فراز و نشیب زیادی نداشته است.

هر چند در طول یک ماه گذشته آمار روزانه این بیماری و تعداد مرگ و میر ناشی از آن در استان زنجان شیب ملایمی داشته و کاهش محسوسی را نشان می‌دهد، اما این آمار نشان دهنده ریشه‌کنی این بیماری نیست و به نظر می‌رسد باید موازین و پروتکل‌های بهداشتی همچنان رعایت شود.

آمار مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا نیز در استان زنجان از ۱۴ اسفندماه تا ۲۵ اردیبهشت نشان دهنده کاهش تعداد است اما باید توجه داشته باشیم که اگر این بیماری را جدی نگیریم همچنان کشنده است.

۲۶/ش

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بعد از ماه رمضان؛ نان گران می شود؟

ی مه 17 , 2020
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: قیمت جدید نان در زنجان در دست بررسی بوده و پس از ماه مبارک رمضان ابلاغ خواهد شد. به گزارش شهاب زنجان به نقل از عصر زنجان، محمود موسوی با تاکید بر اینکه فعلا قیمت نان افزایش پیدا نکرده است، اظهار کرد: چهار سال […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس