بعد از ماه رمضان؛ نان گران می شود؟

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: قیمت جدید نان در زنجان در دست بررسی بوده و پس از ماه مبارک رمضان ابلاغ خواهد شد.

به گزارش شهاب زنجان به نقل از عصر زنجان، محمود موسوی با تاکید بر اینکه فعلا قیمت نان افزایش پیدا نکرده است، اظهار کرد: چهار سال است که قیمت نان در استان افزایشی نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه همزمان با افزایش نرخ بنزین قرار بود، قیمت نان هم افزایش یابد که بر اساس شرایط این اتفاق رخ نداد، اضافه کرد: همچنین همزمان با عید نوروز هم به دلیل شیوع ویروس کرونا از افزایش نرخ نان جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اتاق اصناف استان با بیان اینکه بر اساس بررسی ها و تصمیمات صورت گرفته نرخ نان پس از ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد، یادآور شد: هنوز در زمینه قیمت نهایی تصمیم قطعی گرفته نشده و این موضوع در دست بررسی است.

وی قیمت خرید گندم را در حال حاضر هر کیلو ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت فعلی نان بر اساس گندم یک هزار و ۷۰۰ تومانی تصویب شده بود.

موسوی همچنین در زمینه مشکل پیش آمده در زمینه گوشت در شهر زنجان هم با تاکید بر اینکه تصمیم نهایی در این راستا اتخاذ نشده است، ادامه داد: کشتارگاه ها متقاضی افزایش قیمت کشتار بودند که با اعتراض قصابان مواجه شد.

وی با بیان اینکه در بازاری که اکثر کالاها با افزایش قیمت مواجه شده اند، قیمت گوشت به عنوان کالای اساسی ثابت بوده است، افزود: موافق افزایش قیمت گوشت قرمز نیستیم و امیدوار هستیم با تقاضای کشتارگاه ها موافقت نشود.

۲۶/ق

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نمک و مضرات آن

ی مه 17 , 2020
*فرناز جزءدائمی – نمک خوراکی از سدیم و کلر ساخته شده است. در آب محلول است و از مهمترین املاحی است که در خوراک روزانه انسان ها به کار می رود. نمک خوراکی به شکل معدنی در ته نشین ها و رسوب ها همچین چین خوردگی ها وجود دارد که […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس