به دلیل شیوع کرونا؛نمایشگاه آنلاین بهاره در زنجان برگزار می شود

یک فعال حوزه تجارت الکترونیک استان از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه آنلاین بهاره برای اولین بار در زنجان خبر داد و گفت: با هدف تسهیل و تسریع در خرید هم استانی ها این نمایشگاه با همکاری مرکز پارک علم و فناوری استان تشکیل می شود.

بهروز حسینی در این باره به شهاب زنجان بیان کرد: با توجه به وجود زیرساخت های فروشگاه اینترنتی لندوکس به عنوان فروشگاه اینترنتی بومی زنجان در طول سه سال گذشته و بخصوص تجربه موفق در اجرای قرنطینه عمومی مقابله با کرونا، پیش بینی می شود این پروژه نیز با موفقیت اجرا شود.
مدیر اجرایی گروه تجارت الکترونیک لندوکس، استفاده از فناوری های روز دنیا و ارائه محصولات فروشندگان زنجانی را از دلایل برگزاری نمایشگاه و فروشگاه آنلاین بهاره زنجان بیان کرد.
حسینی با اشاره به جوان بودن تیم اجرایی نمایشگاه آنلاین بهاره اضافه کرد: متوسط سنی تیم اجرایی این نمایشگاه، ۲۷ سال است که دارای تخصص های مختلف برنامه نویسی وب، هوش مصنوعی، امنیت وب و شبکه، سرور،گرافیک و انیمیشن،بازی سازی، حسابداری و فناوری اطلاعات هستند.
وی افزود: فروشندگان زنجانی می توانند بصورت رایگان در بخش فروشنده شوید، وب سایت www.Landux.ir ثبت نموده و پس از دریافت آموزش های لازم، محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی لندوکس در معرض نمایش هزاران هموطن ایرانی و خارجی قرار دهند.
حسینی اضافه کرد: هموطنان می توانند خرید های پایان سال را از فروشگاه اینترنتی لندوکس www.Landux.ir یا از طریق اپلیکیشن لندوکس به صورت آنلاین خرید و درب منزل دریافت کنند.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

105 تن چوب آلات قاچاق در طارم کشف و توقیف شده است

س فوریه 16 , 2021
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۰۵ تن چوب آلات قاچاق در این شهرستان کشف و توقیف شده است. به گزارش شهاب زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، ضیاءالدین حسنلو رئیس اداره منابع طبیعی […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس