شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان از معتادان بهبود یافته حمایت می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان گفت: این تفاهمنامه بر اساس وظیفه اجتماعی و در راستای حمایت از معتادان بهبودیافته و ایجاد فرصت اشتغال برای آن‌ها منعقد شده است.

ایرج احمدی در این باره به ابرنا گفت: بر اساس وظیفه اجتماعی که بر دوش افراد و سازمان‌های مختلف در جامعه است بر خود وظیفه می‌دانیم که بستر مناسبی برای اشتغال معتادان بهبودیافته فراهم کنیم تا شاهد بازگشت مجدد آن‌ها به سمت اعتیاد نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان طبق این تفاهمنامه، مکانی را برای فعالیت بهبودیافتگان در شهرک صنعتی اشراق زنجان در قالب واحد کارگاهی فراهم می‌کند.

احمدی افزود: مقرر شد با پرداخت یارانه حمایتی از سوی این شرکت، بخشی از مهارت‌های فنی در حوزه آموزش‌های کارآفرینی و کسب و کار برای جامعه هدف انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: امیدواریم با حمایت از کسب و کارهای کوچک، زمینه برای ایجاد اشتغال جوانان فراهم و زمینه‌های بروز جرایم در جامعه نیز کمتر شود.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

منافع و دارایی‌های از دست رفته سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان احیا شد

ج جولای 31 , 2020
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان از احیاء منافع و دارایی های سازمان در دو سال گذشته خبر داد. به گزارش شهاب زنجان، سعید امیدی درباره جزییات این اقدام بیان کرد: یکی از عملکرد های مشخص و روشن سازمان تمرکز بر تعیین تکلیف شرکت منحله پدیده تجارت از شرکت […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس