شماره جدید شهاب زنجان منتشر شد

شماره شهاب زنجان با تیتر یک «پرواز رویایی» به موضوع بورس در این روزها پرداخته است. در بخشی از این گزارش آمده است: دهمین هفته پیاپی مثبت بورس تهران نیز رقم خورد و شاخص کل با رشد ۸/ ۶ درصدی بر فراز قله دو میلیون واحد جا خوش کرد.

در این میان با این وجود که هنوز تعداد روزهای کاری بورس تهران در سال ۹۹ به عدد ۱۰۰ نرسیده، بازده دماسنج اصلی بازار سهام به مرز ۳۰۰ درصد رسیده است. البته در  این صفحه اخبار  مربوط به سهام های بومی نیز اشاره شده است.

داستان یک خبرنگار عنوان مطلبی به قلم سردبیر نشریه است که در آن به سرگذشت روزنامه خوانی و فعالیت در این حرفه را از ابتدا تاکنون آورده است.

در صفحه دو گزارشی از آخرین وضعیت پروژه سال های دور  هسته مرکزی شهر یعنی سبزه میدان منتشر شده و اینکه موانع سد راه آن از ابتدای سال چه بوده است.

« نقش زنان روستایی در عرصه های منابع طبیعی» مطلب نخست صفحه زیست این شماره است که در آن نویسنده مقاله به توانمندی های زنان در عرصه های مختلف اجتماعی اشاره کرده است. در بخشی از این مطلب آمده است: اشتغال زنان به کارهای اقتصادی تنها از نظر مادی و کمک تأمین معاش و بهبود شرایط مالی اعضای خانواده اهمیت ندارد، بلکه به این امر بیشتر از نظر عاطفی و اجتماعی توجه می شود.

در صفحه کار ایده ساخت یک کارگاه بسته بندی تخم مرغ با جزییات کامل بیان شده است و البته در این صفحه برنامه راه اندازی کافه کارآفرینی، کانون کارآفرینان استان نیز منتشر شده است.

جمع‌سپاری سهام، سیگنالی مثبت برای سرمایه‌گذاران  و عرضه سهام استارت‌آپ‌ها در بورس از مطالب صفحه هشت این شماره است.

در این شماره شهاب زنجان مطالبی از فریال مستوفی، زهرا نقوی، اسداله قربان زاده، علی شیرازی، رضا رمضانی و بقیه به چشم می خورد.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آن هایی که روز خبرنگار را تبریک گفتند

ی آگوست 9 , 2020
به مناسبت روز خبرنگار جمعی از مدیران دولتی و خصوصی، مدیران شرکت های بیمه ای، هنرمندان ، فرهنگیان و اهالی ورزش با ارسال پیام هایی این روز را تمامی خبرنگاران استانی و نشریه شهاب زنجان تبریک گفتند. به گزارش شهاب زنجان، رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان با انتشار پیامی این […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس