دبیر هیات استان: حضور تیم زنجان در لیگ برتر کاراته قطعی است

دبیر هیات کاراته استان زنجان، با تاکید بر حضور تیم زنجان در لیگ برتر گفت: تیم منتخب زنجان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر کاراته مردان بزرگسال ایران از آمادگی لازم برخوردار است.

کاراته

به گزارش شهاب زنجان به نقل از ایرنا، اکبر نوروزی با اعلام این خبر بیان کرد: بر اساس برنامه و زمانبندی صورت گرفته قرار است این پیکارها از نیمه دوم بهمن ماه امسال به صورت متمرکز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تهران برگزار شود.

وی با بیان اینکه تیم زنجان با یک سرمربی، یک مربی و یک سرپرست عازم این پیکارها خواهد شد، اظهار کرد: زنجان در بخش کاتا با سه ورزشکار و در بخش کومیته نیز با ۱۱ کاراته کار در این رقابت ها به مصاف حریفان خواهد رفت.

نوروزی با بیان اینکه تمام هزینه های تیم اعزامی برای شرکت در این مسابقات از سوی هیات پرداخت می شود، افزود: با توجه به نبود حامی مالی و کمبود بودجه و درآمد، کاراته زنجان فقط در بخش مردان در رقابت های لیگ برتر شرکت کرد چراکه هزینه حضور در لیگ بسیار بالا است.    

وی با اشاره به اینکه کاراته کاران اعزامی به این مسابقات از لحاظ سطح آمادگی خوب هستند، یادآور شد: در مسابقات لیگ کاراته وان که پارسال برگزار شد تیم زنجان به سه نشان نقره و ۲ برنز دست یافت و “محمد سعیدی آزاد، آرتین رجبی و محمد محمدلو” سه ورزشکار شایسته زنجان از سوی فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در حال حاضر این اردو به خاطر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود.

شهاب زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با هدف شناسایی خلاء تولید و تجارت؛ زنجان صاحب دفتر تجارت و میز در چهار کشور می شود

ج ژانویه 1 , 2021
رئیس اتاق بازرگانی،صنایع ، معادن و کشاورزی استان با تاکید بر شناسایی ظرفیت های خالی تولید و تجارت از راه اندازی دفتر تجاری و میز این اتاق در تاجیکستان، عمان، ویتنام و هند خبر داد. به گزارش شهاب زنجان، علی یگانه فرد در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی […]
فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس